Piektdien sportistiem bija jāveic vairāki populāri ātrumposmi, kuri pēdējos gados kļuvuši par Neste Oil rally Finland klasiku. Dienu Neikšāns/Dzirkals iesāka piesardzīgi, jo neizdevīgā starta pozīcija neļauj riskēt – ceļš ir neprognozējams un uz tā iespējami lieli akmeņi, uz kuriem pārsist riepu vai salauzt piekari. Taču dienas beigās ekipāža kāpināja tempu, 9. un 10.ātrumposmus nobraucot labāko desmitniekā N4 klasē un 27. un 26.vietā absolūtajā vērtējumā. Dienas pēdējais šova ātrumposms Killeri 2 Andim izdevās fantastisks – viņš finišēja trešais N4 klasē un 18.absolūtajā vērtējumā.
"Domāju, ka mūsu rezultāts ir objektīvs – brīnumus negaidījām. Vēl daudz sevi jāpilnveido, lai cīnītos ar pasaules vadošajiem N4 braucējiem, bet prieks, ka dienu esam noslēguši priekšā pieredzējušajiem lietuvietim Vītautam Švedam un krievam Dmitrijam Vertunovam. Šveds Somijā ar pilnpiedziņu startē jau piekto gadu, kamēr Vertunovs šosezon startē N4 pasaules čempionātā. Man, savukārt, šis ir pirmais pasaules autorallija čempionāta posms ar pilnpiedziņas auto, bet Pēterim – pirmās sacīkstes pasaules čempionātā vispār. Tādēļ ekipāžas sniegumu pēc pirmajiem 11 ātrumposmiem vērtēju atzinīgi – rīt jāmēģina savas pozīcijas uzlabot!," tā par otro sacensību dienu izsakās Andis Neikšāns.
Sestdien sportistiem paredzēta sacīkšu grūtākā diena – ātrumposmos būs jāveic 170 kilometru, kas ir puse no visas ātrumposmu kilometrāžas.