Katru dienu bija jāveic pa diviem braucieniem, apļa garums 1330 metri, ik braucienā desmit apļi. Ieskaitē tika vērtēti trīs labāko braucienu rezultāti.
„Izdarījām visu ko varējām un no minimuma izspiedām maksimumu,”- tūdaļ pēc apbalvošanas ceremonijas Alūksnes Pilssalas estrādē sacīja Lotārs Millers. „Mums tomēr dzinēji vājāki, neesam tik bagāti kā vācieši, turklāt vajāja arī sīkas tehniskas problēmas.”
Lotārs Millers uzvarēja otrajā braucienā, divreiz finišēja trešais, bet vienā no braucieniem pusdistancē izstājās. Tobrīd Millers atradās otrajā pozīcijā, taču dzenskrūves asij nogrieza ķīļsiksnu un dzinējs sāka darboties tukšgaitā. Nenoliedzami labākais bija vācietis Udo Kašube, kas uzvarēja trijos braucienos, taču vienu tehniska defekta dēļ neveica. Kašube tagad ir pārliecinoši pirmais arī kopvērtējumā, savukārt mūsu sportisti pirmajā posmā Čehijā nestartēja.
Vēl šogad Eiropas čempionātā būs trīs posmi dažādās Vācijas pilsētās.
Vienlaicīgi Alūksnē notika arī Baltijas valstu atklātais čempionāts visās laivu klasēs, kur piedalījās ne tikai Latvijas, Igaunijas un Lietuvas, bet arī daži Krievijas sportisti. Valstu vērtējumā Latvija ar minimālu pārsvaru uzvarēja Igauniju, bet mūsu klubu vērtējumā šoreiz pirmā vieta „Mēmeles Sportam”.
Viskuplākais dalībnieku skaits atkal bija jauniešu JT-250 klasē, kur startēja 21 sportists, turklāt visi godam veica distanci. Par Alūksnes posma uzvarētāju kļuva Igaunijas sportists Henrijs Fatkins, otrais alūksnietis Ivo Egle (Nord Ost), trešais šā gada pasaules čempions Toms Smilškalns. Vēl vienam šā gada pasaules čempionam liepājniekam Laurim Gūtmanim pārliecinoša uzvara motorlaivu S-550 klasē.
No Latvijas sportistiem savās laivu klasēs vēl par uzvarētājiem Baltijas atklātajā čempionātā kļuva Vladimirs Ušakovs (skuteru O – 125 klase), Zigfrīds Bitainis (skuteru O – 500 klase), Lotārs Millers (gliseri R-1000), Normunds Sniķers (gliseri RN 2000) un Uvis Slakteris (Formula 2).
(papildināta ar 4.-10.rindkopu)