Nīderlandes Grand Prix Zandvortas trasē bija jānotiek 3.maijā. Sākotnēji posms tika pārcelts uz nenoteiktu laiku, bet tagad tas atcelts pavisam.
Nīderlande F-1 posmu nav uzņēmusi kopš 1985.gada.
"Šo brīdi gaidīju 35 gadus, tāpēc varu pagaidīt vēl vienu," atzīst posma sporta direktors Jans Lammerss.
Sezonas pirmās desmit sacīkstes ir atceltas pavisam vai pārceltas, bet čempionāta sākums iecerēts Austrijā, kur 5. un 12.jūlijā notiktu posmi divas nedēļas pēc kārtas. Pēc tam nākamajās divās nedēļas nogalēs etapus uzņemtu Silverstounas trase Lielbritānijā.
Galīgais lēmums, vai Austrija uzņems sezonas pirmos etapus, tiks pieņemts nākamajā nedēļā. Kā uzsver Austrijas veselības ministrs Rūdolfs Anšobers, valdības eksperti ļoti rūpīgi pārbauda piedāvāto plānu sacensību norisei.
Šobrīd sezonas kalendārā ir 12 posmi.
Tāpat F-1 komandām turpmāko sezonu laikā būs jāsamazina savi izdevumi, lēmusi Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA).
Šajos izdevumos gan netiks iekļauts pilotu atalgojums un tēriņi par motoriem.
Pagājušajā nedēļā komandas balsoja, ka 2021.gada sezonā izdevumu griesti būs 145 miljoni ASV dolāru, kas ir par 30 miljoniem mazāk nekā tika plānots iepriekš.
Aiznākamajā gadā izdevumi būs vēl mazāki - 140 miljoni dolāru -, bet no 2023. līdz 2025.gadam komandas nevarēs tērēt vairāk par 135 miljoniem dolāru. Šādas aplēses balstītas uz to, ja sezonā tiek aizvadīts 21 posms.
Tāpat FIA lēmusi par izmaiņām tehniskajos un sacensību noteikumos, kuri stāsies spēkā ar nākamo gadu. Nozīmīgākais jaunieviesums ir handikapa sistēma, kas attiecas uz aerodinamikas attīstību. Ņemot vērā vienošanos, jo zemāk komanda finišēs Konstruktoru kausā, jo vairāk tai pienāksies laika vēja tunelī attīstīt nākamās sezonas spēkratu.