vieta kopvērtējumā) iepazīstināja ar šo sporta veidu Latvijas līdzjutējus. Pirmoreiz Nāciju kauss motokrosā notika tepat Latvijā, Ķeguma trasē Zelta zirgs, un mūsu trio Matīss Karro, Pauls Jonass un Roberts Justs godam beidza individuāli sekmīgās sezonas. Savukārt blakusvāģu klasē pie kārtējā pasaules vicečempiona titula tika Kaspars Stupelis. 2015. gads solās būt tikpat aizraujošs.
Jēkabpilietis Nitišs telefonsarunā Dienai apliecināja, ka nākamajā sezonā turpinās startēt pasaules čempionātā rallijkrosā Olsbergs komandā. "Par precīzākiem mērķiem vēl neesam runājuši. Kad tuvosies sezona, tad arī, domāju, uzzināsim tos," Nitišs piebilda. Galvenais akcents, protams, tiks likts uz rallijkrosu, taču patlaban Reinis gatavojas startam Eiropas rallija čempionāta pirmajā posmā, kas, tāpat kā iepriekšējos divus gadus, notiks Latvijā. Nitišs jūtas lieliski, braucot taisnēs, taču braukšana sānslīdē, kam rallijkrosā ir svarīga nozīme, reizēm sagādā grūtības. Kā pats saka, trūkst pieredzes, tāpēc viņš jau pagājušajā gadā sāka slīpēt šīs prasmes ar piedalīšanos dažādās rallija sacensībās. Neatkarīgi no tā, kā Reinim sekmēsies ERČ posmā Latvijā, piedalīties arī pārējos posmos netiek plānots. To neļauj finansiālā rocība, un tas nemaz neesot vajadzīgs. Reinis teic, ka raušanās divās frontēs būtu par daudz.
Otrs Latvijas rallijkrosa dalībnieks Jānis Baumanis, kurš līdz šim brauca Super 1600 klasē, šogad grasās pāriet uz RX Lites klasi, kurā apviļājās jau pērn, piedaloties spēkrata testos Zviedrijā un aizvadot posmu šajā klasē Turcijā. Jānis teic, ka tas ir nākamais solis pretim pāriešanai uz prestižāko SuperCar klasi, jo RX Lites klasē jau ir darīšana ar pilnpiedziņas auto, nevis priekšpiedziņas, kāda Jānim bija Super 1600 klasē. Pagājušā gada augustā Baumanis atklāja, ka plāno vismaz gadu vai divus vēl startēt RX Lites klasē, jo pieredzes trūkuma dēļ rallijkrosā vēl būtu pāragri pārcelties uz prestižāko klasi.
Visu Iļjas Poļakova rakstu Uz jaunām virsotnēm lasiet trešdienas, 7.janvāra, laikrakstā Diena!