Neskatoties uz to, ka gada nogalē vairums tautu svin dažādus sezonālos svētkus, kas parasti palielina elektroierīču patēriņu, Samsung pēdējā ceturkšņa peļņa ir bijusi par 8,3% zemāka nekā trešajā rudens ceturksnī. Vairāki tirgus eksperti to skaidro ar sīvo konkurenci, kas vērojama viedtālruņu un planšetdatoru tirgū. Tas redzams arī Samsung viedierīču segmenta atsevišķajos peļņas rādītājos, kas salīdzinājumā ar 2012.gadu palikuši nemainīgi, bet pret iepriekšējo ceturksni kritušies par 18%.
Samsung šādu kritumu skaidro ar pieaugušajām mārketinga izmaksām un kādu vienreizēju maksājumu. Tuvākajā laikā kompānija plāno dažādu viedierīču pieprasījuma pieaugumu sakarā ar vairāku mobilo tīklu pāreju uz 4G datu pārraidi.
Samsung 2013.gada ceturtā ceturkšņa finanšu rādītāji uzrāda 59,2 triljonu Korejas vonu (40,35 miljardu eiro) apgrozījumu un 8,2 triljonu vonu (5,65 miljardu eiro) peļņu. Gadu iepriekš uzņēmums bija uzrādījis 56,06 triljonu vonu (38,21 miljarda eiro) apgrozījumu, kas 5,4% mazāks nekā šogad, bet 8,84 triljonu vonu (6,02 miljardu eiro) peļņa bija par 6,5% lielāka, teikts finanšu pārskatā.
Uzņēmuma pamatdarbības peļņa piedzīvojusi pirmo samazinājumu pēdējo divu gadu laikā.