Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar vērienīgiem restrukturizācijas izdevumiem.
Tikmēr Sony tirdzniecības apjoms biznesa gadā palielinājies par 14,3% - līdz 7,76 triljoniem jenu, pateicoties Japānas jenas vērtības kritumam, rekordaugstajam videospēļu konsoļu PlayStation 4 pārdošanas apjomam un spēcīgajam viedtelefonu pieprasījumam.
Sony jau otrdien paziņoja, ka saistībā ar vājiem finanšu rezultātiem nolēmis augstākā līmeņa vadītājiem trešo gadu pēc kārtas neizmaksāt prēmijas.
Savukārt starptautiskā reitingu aģentūra Moody's samazinājusi kompānijas kredītreitingu līdz investīcijām nepiemērotam līmenim, norādot, ka uzņēmumam nepieciešami plašāki pasākumi finansiālā stāvokļa uzlabošanai.