«Mēs esam Formula1 pasaulē, un tas ir lieliski! Mūsu partnerība ar komandu Scuderia Ferrari joprojām ir ļoti veiksmīga un turpina iedvesmot, jo mēs sadarbojamies ar uzņēmumu, kas pilnībā atbalsta mūsu vērtības: uzticību kvalitātes tradīcijām un tiekšanos pēc izcilības un jauninājumiem. Jaunajā sezonā mēs ar prieku turēsim īkšķus par Scuderia Ferrari un uzlabotajiem superauto ar mūsu logotipu,» sacīja Kaspersky Lab ģenerāldirektors Jevgeņijs Kasperskis.
Kaspersky Lab sadarbība ar Ferrari aizsākās 2010.gada maijā Spānijas Grand Prix Barselonā. Partnerības pirmajā posmā uzņēmums kļuva par komandas AF Corse galveno sponsoru Lemānas sērijas sacensībās, tajā paša laikā iegūstot komandas Scuderia Ferrari oficiālā piegādātāja statusu. Sešus mēnešus vēlāk Kaspersky Lab paziņoja par oficiālu sponsorēšanas atbalstu pasaulslavenajai komandai nākamajos divos gados un uzņēmuma logotips parādījās uz Scuderia sacīkšu automobiļiem Formula1 sacensībās, vienlaikus paliekot arī uz modeļiem 458 Italia GT2, kas piedalās Lemānas sērijas čempionātā.
Bez tam uzņēmumi ir laiduši klajā kopīgu aizsardzības risinājumu – Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition, kurā Kaspersky Lab progresīvās antivīrusu tehnoloģijas ir apvienotas ar visā pasaulē pazīstamo Scuderia Ferrari tēlu. Leģendārās komandas stilā noformētais izstrādājums ietver sacīkšu simulatoru Ferrari Virtual Academy, kas ļauj ikvienam lietotājam iejusties komandas Scuderia Ferrari Formula1 spēkratu pilota ādā.