Portāls Gudriem.lv veica lietotāju aptauju (aptaujā piedalījās 495 respondenti), kuras nolūks bija noskaidrot televīzijas un interneta pakešu lietotāju ieradumus.
Aptaujas rezultāti atklāja vairākus interesantus aspektus. Piemēram, vairums lietotāju skatās televīzijas pārraides 2 – 3 stundas dienā, interneta lietošanu 4 - 5 stundu garumā kā ikdienišķu nodarbi atzīmēja 41,8% respondentu. 26,4% respondentu skatās TV ļoti reti vai neskatās vispār, bet tikai 0,2% atzinuši, ka internetu lieto ļoti maz vai praktiski nelieto vispār. "Ir redzams, ka mājas televīzijas un internetu pakešu izvēlē pakāpeniski lielāka priekšroka tiek dota tieši internetam," atzīst Gudriem.lv pārstāvis Dmitrijs Zaznovs. "Ja agrāk klienti lielāku uzmanību pievērsa telekanālu skaitam piedāvājumos, tad šobrīd lielāka uzmanība tiek vērsta tieši uz interneta pārraides ātrumu piedāvājumā. Klienti izvēlas lielāku interneta pārraides kvalitāti, lai varētu lejupielādēt filmas un nodrošinātu nepārtrauktu un vienmērīgu interneta pieslēgumu. Vairums cilvēku atzīst, ka mājas televīziju viņiem šobrīd aizstāj kanāls Youtube, bet ziņas un filmas iespējams skatīties citos interneta kanālos."
Uz jautājumu: "cik televīzijas kanālus skatāties regulāri?", lielākā daļa (41,1%) atbildēja, ka 5 - 7 kanālus. Katrs ceturtais (24,5%) norādīja, ka skatās ne vairāk par 2 - 3 kanāliem, un tikai 13,1% atzina, ka ikdienā pārskata praktiski visus kanālus. Populārāko pārraižu topā iekļuva: filmas un seriāli (18,5%), ziņas (16,6%), realitātes šovi (11,8%), mūzikas pārraides (10,3%), kulinārijas raidījumi (8,3%).
"Aptauja rāda, ka klientiem svarīgāks ir piedāvāto telekanālu saturs, nevis to skaits un, vai piedāvājums atbilst konkrētās ģimenes interesēm. Ja kāds no operatoriem piedāvā vairāk kā simts kanālus, tas nebūt nenozīmē, ka viņam ir priekšroka attiecībā pret konkurentiem. Kas attiecas uz cenu politiku, redzams, ka tā visā visumā paliek nemainīga - operatori drīzāk ir gatavi piesaistīt klientus ar papildu bonusiem, akcijām, jaunumiem paketes ietvaros, bet par ievērojamu pakešu cenu samazināšanu nav runas."
Aptauja arīdzan parādīja, ka, ja klientiem liktu izvēlēties starp internetu un mājas televīziju, 94,5% priekšroku dotu internetam. Turklāt, ja cilvēkiem liks interneta labā atteikties no vēl kādas ierastas vai lietotas lietas, 51,9% ir gatavi atteikties no cigaretēm, 37,6% - no alkohola, 4,8% - no tikšanās reizēm ar draugiem, 3,5% - no ceļojumiem, 1,8% - no seksa un 0,4% - no mīlestības.