Kampaņas ietvaros izveidoto mājas lapu www.visitestonia.com, kas tapusi ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu, apmeklēja vairāk nekā 20 000 cilvēku, kas apliecina lielo interesi par Igaunijas tūrisma iespējām.
Igaunijas krāšņā daba kļuva par šī gada kampaņas galveno motīvu pēc Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem 2008.gadā. Tās ietvaros tika noskaidrots, ka tūristi no Latvijas Igauniju par savu brīvdienu galamērķi, galvenokārt, izvēlas skaistās dabas dēļ, jo īpaši kaimiņvalsts salas. Vienlaikus tik pat svarīgs aspekts ir Igaunijas ģeogrāfiskā atrašanās vieta un ērtā sasniedzamība. Aptaujātie kā būtisku minēja arī kultūru, dažādus notikumus un Igaunijas arhitektūru.
Līdztekus ielu un kustīgās reklāmas stendiem kampaņas ietvaros bija iespēja aplūkot plašu brīvdabas fotoizstādi Rīgas vecpilsētā. Izstādi ar nosaukumu Igaunijas iespaidi! veidoja Latvijas ģimenes ceļojumu fotogrāfijas, ko papildināja fragmenti no viņu ceļojumu dienasgrāmatas. Kampaņas mājas lapā un presē izvietotajā Igaunijas kartē bija iespēja atrast interesējošas apskates vietas un smelties idejas saviem ceļojumiem.
2008.gadā Igaunija latviešiem bija otrs svarīgākais ceļa mērķis pēc Lietuvas. 16% no Latvijas tūristu pagājušā gada ārzemju ceļojumiem veda uz Igauniju, un Igaunijas naktsmītnēs pērn nakšņojuši 79 527 Latvijas tūristi. Vērtējot kopējo tūristu skaitu, kas apmetušies kādā no Igaunijas piedāvātajām naktsmītnēm, Latvija ierindojas piektajā vietā. Visbiežāk nakti kaimiņvalstī 2008.gadā pavadījuši Somijas, Vācijas, Zviedrijas un Krievijas tūristi.
Kampaņas radošos risinājumus var aplūkot šeit.