Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +2 °C
Viegls lietus
Trešdiena, 20. novembris
Anda, Andīna

Acis plati vaļā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Juris
J
"Aizmugurējo miglas lukturu spuldzītes ir daudz jaudīgākas nekā bremžu ugunīm," skaidro žurnālists un satiksmes speciālists Pauls Timrots. 90% gadijumu gan abos minētajos lugturos ir uzstādītas pilnīgi vienādas 21w lampas. ja speciālists Pauls Timrots ir uzstādijis spēcīgākas tad kā viņš iziet ikgadējo valsts tehnisko apskati?
Pēteris
P
Manuprāt, ir nepieciešams vēl viens avstarpējās saziņas signāls, kas vadītājam dotu iespēju paziņot aizmugurē braucošam distances neievērotājam par drošības apdraudējumu. Daži to dara pāris reizes uzspiežot uz bremzes pedāļa (visbiežāk distances neievērotājs to pat nepamana), daži ieslēdz aizmugurējo miglas lukturi, vēl citi ieslēdz avārijas signālgaismas. Pirmais variants ir nedaudz bīstams, jo, nospiežot bremzes mazliet par daudz, mazas distances gadījumā ir diezgan liels sadursmes risks. Otrais paņēmiens nav ērts, jo ir iespējams tikai tad, ja ir pagriezts centrālais gaismas slēdzis. Turklāt, reizēm dibenā sēdētājs nevis palielina distanci, bet "spiež" atpakaļskata spoguļos tālās gaismas.
Pēteris
P
Arī par to spuldzīšu spožumu, manuprāt te ir neliels sajukums - gan bremžu, gan pagrieziena, gan aizmugurējā miglas luktura spuldžu jauda parasti ir 21W. Izņēmums ir gabarīti, kam izmanto aptuveni 4 reizes mazāku jaudu.
Pēteris
P
Manuprāt, tā ieslēgtā aizmugurējā miglas luktura problēma te ir nedaudz pārspīlēta. Raāli tas traucē tiem, kuri sirgst ar deguns-dibenā (distances neievērošanas) slimību. Turoties saprātīgā (3 sekunžu) attālumā tas parasti netraucē.
Pēteris
P
Sabiedrības koplīguma teorija prasa, lai uz sabiedriskajiem ceļiem mēs tomēr vienotos, ar kādu "spozmi" braucam viens otram pretī. Vai tie ir 2 lukturi (2 tuvie), vai 4 lukturi (2 tuvie + 2 miglas). Nav normāli, ja bez īpašas vajadzības braucējam, kurš izmanto 2 lukturus, ar acīm jāsagremo pretībraucēja 4 lukturi. Tas vienkārši ir negodīgi pret pretībraucēja acīm un viņa spēju saredzēt ceļu.
Stulbi
S
Stulbi ir braukt ar ieslēgtu pakaļējo (nevis aizmugurējo) miglas lukturi - tas demonstrē vadītāja pilnīgu vienaldzību pret citiem satiksmes dalībniekiem - man vienalga, kā citi jūtas... Starp citu CSN limitē milas lukturu lietošanu, bet diemžēl CP tas ir pilnīgi vienaldzīgi, jo arī viņi nelasa CSN...
Long
L
Protams, ka trolejbusam nebūs ne mazākās izredzes izbraukt no pieturas, ja, jau iebraucot tiek ieslēgts signāls par izbraukšanu. Autovadītāji pie tā ir pieraduši, minūti nestāvēs un negaidīs, kamēr visi sakāps trolejbusā un tas izbrauks no pieturas. Pēdējo mēnešu laikā gan neesmu novērojis šādas sab.transporta izdarības. Nesaprotu problēmu ar aizmugurējo miglas lukturi. Nu deg viens, kreisajā pusē, bremžu signāli iedegas abās pusēs. Stulbi, vai ne?
vaaks
v
Kas te ko muļāties. Tā rodas tie dumie vadītāji, ja sāk runāt ar izrautiem vārdiem, iespraudeņiem, pašiem nejēdzot, kas ir galvenais sarunas uzsākšanai. tas domāts gan autoram, gan tiem ekspertiem, kas gribētu, lai viņus tā saukā. Vispirms ir jāzin, kā izpildīt MK 571 noteikumu prasības attiecībā uz tālās gaismas lukturu pārslēgšanu uz tuvās gaismas lukturiem, pēc tam - kādos gadījumos tie ir jāpārslēdz.. Kā pārslēgties, to māca satiksmes drošībā četras vai piecas dienas no vietas. Kad pārslēgties - tas jau ir izlasāms CSN, bet prasa virkni mēģinājumu un zināšanas satiksmes drošībā. Izrāvums no CSN. "...177. Transportlīdzekļa vadītājam tālās gaismas lukturi jāpārslēdz uz tuvās gaismas lukturiem: 177.1. apdzīvotās vietās, ja ceļš ir pietiekami un vienmērīgi apgaismots; 177.2. vismaz 150 m attālumā no pretim braucošā transportlīdzekļa vai arī lielākā attālumā, ja pretim braucošā transportlīdzekļa vadītājs par lukturu pārslēgšanas nepieciešamību signalizē, periodiski pārslēdzot lukturu gaismu; 177.3. ja var apžilbināt citus vadītājus (arī tos, kuri brauc tajā pašā virzienā). Ja transportlīdzekļa vadītāju apžilbina, viņam jāieslēdz avārijas gaismas signalizācija un, nemainot braukšanas joslu, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis..." "...1 85. Lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību, ar lukturu gaismām drīkst signalizēt šādi: 185.1. diennakts gaišajā laikā - ar īslaicīgu tālās gaismas lukturu ieslēgšanu; 185.2. diennakts tumšajā laikā - ar vairākkārtēju īslaicīgu (tuvā gaisma - tālā gaisma) lukturu pārslēgšanu, ja netiek apžilbināti citi transportlīdzekļu vadītāji..." Satiksmes drošībā māca arī to, kas ir īslaicīgi, ar ko atšķiras īslaicīgi no vairākkārtēji īslaicīgi ... :)

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko