Ģeogrāfija mazajiem
Alfa MiTo kā bakterioloģiska granāta piepildīta ar visu veidu
baciļiem, kas liek saslimt uz mūžu un kļūt par hronisku alfista jeb
Alfa Romeo fanu. Lai gan dizains pēc supermašīnas 8C Competizione
metiem ir vairāk mārketinga triks, MiTo ir lecīga, nepieradināta un
neparasta. Tikpat neparasta kā bālais nosaukums, kas nav nekas
vairāk kā Alfas pilsētu Turīnas un Milānas sākumzilbes. Ja jau tas
ir atgriešanās ceļš uz mazo, sportisko un pieejamo Alfu šūpuli,
kāpēc neizbeigt anonīmo numurēšanu un nenosaukt dedzīgo bumbuli
kādā skanīgā itāļu vārdā, lai tas nozīmētu kaut "slotaskātu" vai
"ābolmaizi". Minipedrorossocrescendoturbo vietā mums ir "mitiņš".
Cik mīļi.
Lielajiem gar degunu
Mīļvārdiņi MiTo pielīp tikpat ātri kā rudens lapas pie apaļā dibena. Kā tu nemīlēsi auto ar baseta skatienu, tifozi aizrautību zem motorpārsega un tik kvalitatīvu kevlara imitāciju salonā, ka tā pat liekas īsta. MiTo ražota, par pamatu izmantojot Fiat Grande Punto, taču grūti iedomāties auto, kura uzvedība tik ļoti atšķiras no "donora". Alfa izmainījusi visu, kam tikusi klāt, un pēc MiTo pat svelmainā Brera šķiet tāda kā tūļīga. Pat "ļaunuma slēdzis" DNA, kas atmodina elektroniskos dēmonus MiTo iekšās, ir brīnum sakarīgs un jautrs izgudrojums, turklāt iekļauts cenā. Atsakoties no daudzajiem zirgspēkiem, pie cuore sportivo stūres var tikt, sākot ar 11 500 latiem, taču šim basetam vajadzīga kaklasiksna no Prada. Alfa Romeo grib tikt veiksmes sliedēs un pārdot vairāk automobiļu. Ja MiTo piemēram sekos pārējās Alfas, rezultāts neizpaliks.
***
Alfa Romeo MiTo
***** Dizains
**** tehnika
*** komforts