Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +9 °C
Apmācies
Sestdiena, 16. novembris
Glorija, Banga

Prātam aptveramā braukšana

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Cits psihologs
C
Na jau Vīnes testu sistēmas trūkums pie vainas anarhijā uz mūsu ielām un ceļiem, bet braukšanas prasmju un kultūras trūkums kombinācijā ar Daninga-Krugera efektu.
vaaks
v
Trešais štoperis nāk tad, kad uzzini, ka Vīnes testu sistēmu neizmanto profesionāļu pārbaudei, bet gan ir cita psiholoģiski fizioloģisko vadītāju spēju pārbaudes programma, kura ir obligāta taxometru vadītājiem, kravas un autobusu profesionālajiem vadītājiem, visiem operatīvajiem vadītājiem, B kategorijas vadītājiem, kas vecāki par 50 gadiem un tiem, kuriem ir tiesību izmantošanas aizliegums dēļ alkohola, narkotikām, piedzīvotās avārijas ceļu satiksmē.
vaaks
v
Otrs štoperis nāk tad, kad uzzini, kā pareizi ir jābrauc, kā droši ir jābrauc, to, ka satiksmes noteikumos nav loģikas, un ka ir daži satiksmes organizatori, kas nezin satiksmes noteikumus!
vaaks
v
Zinu, ka nēesi pamanījis. Pirmoreiz štoperis nāk tad, kad sastopies ar profesionāli, ja prasi un uzzini preizu rīcību pēc avārijas.
spd
s
kas tad ir tie profesionāļi? Policisti, kas lec pāri 3 joslām, lai apturētu pārkāpēju; policisti, kas sēž vietās, kur acīmredzami nav bīstamas satiksmes tā vietā, lai sistu pa nagiem tiem, kas nemāk atstāt stāvvietā auto, kura 'pakaļa' rēgojas līdz pusei brauktuves un traucē citiem; policisti, kas gandrīz nekad nav manāmi krustojumos, kur 'agresīvo' netrūkst? Varbūt ir kaut kāda 'profesionāļu' skola, kuru neesmu pamanījis?
Aiša
A
Šai rubrikai tiešām būtu jēga, ja par satiksmes problēmā izteiktos profesionāļi nevis žurnālisti - pārgudrīši, kas daudzos gadījumos paši akceptē likumu pārkāpšanu.
vaaks
v
Domāju, ka trūkst divu lietu - zināšanas un policijas augstākā personāla.
Murgulācis
M
Šie raksti liekas bezjēdzīga vāvuļošana un vienkārši papīra smērēšana. Vai patiesi ar pirmo vajadzēja proponēt ātru braukšanu? Un ko šis gabals dod braukšanas paradumu uzlabošanai? Par pagriezienu ne/rādīšanu bija ok, bet kāpēc te nav policijas info, cik ļaužu SODĪTI par nerādīšanu? Labs piemērs par krustojuma nosprostošanu ir Uzvaras bulvāra un Valguma ielas stūris, nobraucot no Akmens tilta - tur vienmēr ir pilns krustojums un no šķērsielas uz bulvāra tikt var tikai agresīvi pašam nosprostojot plūsmu. Tagad visi pukst par polisi pret ātruma pārsniegšanu - apdrošinātāji vienkārši redz tirgu!!! Kā gan citādi, ja regulāri pa A7 braucot ar 108 km/h, tieku apdzīts teju kā stāvošs?! Labi, apdzenu lēnākus arī pats, īpaši, ja uz paplatinātā DIVJOSLU ceļa palaiž, nobraucot uz malu, bet vienmēr sašaujos par ātrāku braucēju pārgalvīgu vālēšanu pa ceļa malu aiz raustītās un pat nepārtrauktās līnijas ātrāk par 110 km/h!!! Jau ne vienreiz vien esmu redzējuis, kā braucējs pēdējā brīdī izvairās no gājēja vai velosipēdista notriekšanas, vai arī pēdējie drudžaini lec malā. Varbūt vajag vēlreiz paskaidrot, ka paplatinājums nav domāts ātrai braukšanai ar ceļa malas raustīto līniju zem mašīnas vēdera? Kad šī rubrika sākās, nodomāju - forša ideja, tak izskaidros kādas lietas un aicinās tik pārgalvīgi nevālēt tos ļautiņus, bet nekā - parastais vāvulis dullīšu propagandai. bēdīgi...
Murgulācis
M
Šie raksti liekas bezjēdzīga vāvuļošana un vienkārši papīra smērēšana. Vai patiesi ar pirmo vajadzēja proponēt ātru braukšanu? Un ko šis gabals dod braukšanas paradumu uzlabošanai? Par pagriezienu ne/rādīšanu bija ok, bet kāpēc te nav policijas info, cik ļaužu SODĪTI par nerādīšanu? Labs piemērs par krustojuma nosprostošanu ir Uzvaras bulvāra un Valguma ielas stūris, nobraucot no Akmens tilta - tur vienmēr ir pilns krustojums un no šķērsielas uz bulvāra tikt var tikai agresīvi pašam nosprostojot plūsmu. Tagad visi pukst par polisi pret ātruma pārsniegšanu - apdrošinātāji vienkārši redz tirgu!!! Kā gan citādi, ja regulāri pa A7 braucot ar 108 km/h, tieku apdzīts teju kā stāvošs?! Labi, apdzenu lēnākus arī pats, īpaši, ja uz paplatinātā DIVJOSLU ceļa palaiž, nobraucot uz malu, bet vienmēr sašaujos par ātrāku braucēju pārgalvīgu vālēšanu pa ceļa malu aiz raustītās un pat nepārtrauktās līnijas ātrāk par 110 km/h!!! Jau ne vienreiz vien esmu redzējuis, kā braucējs pēdējā brīdī izvairās no gājēja vai velosipēdista notriekšanas, vai arī pēdējie drudžaini lec malā. Varbūt vajag vēlreiz paskaidrot, ka paplatinājums nav domāts ātrai braukšanai ar ceļa malas raustīto līniju zem mašīnas vēdera? Kad šī rubrika sākās, nodomāju - forša ideja, tak izskaidros kādas lietas un aicinās tik pārgalvīgi nevālēt tos ļautiņus, bet nekā - parastais vāvulis dullīšu propagandai. bēdīgi...
Domino
D
No Domino blokādes var un vajag izvairīties, jo tā bezjēdzīgi notur plūsmu arī virzienos, kas nav noslogoti. Būtiskais - nebraukt iekšā aizpildītā krustojumā. Diemžēl, pārāk bieži tas ir izmisuma solis, kad vadītājs redz, ka citi nemitīgi tur ielien, bet Tu pats vari tā godīgi stāvēt, stāvēt un stāvēt... Būtu labi, ja šīs situācijas palīdzētu risināt ceļu policija, un, nevis sodot, bet pamājot ar zizli, ka manevrs nav izdarīts pareizi. Vienkārši pamācot. Bet ļoti daudzos gadījumos var palīdzēt prasmīgāk organizējot satiksmi. Piemēram, cik gadus rakstu par Ulmaņa gatves / Lielirbes krustojuma un Spices pagrieziena luksoforu saskaņošanas nepieciešamību (nobīde laikā 35 s) un par nepieciešamību Valdemāra un Citadeles ielu krustojumā 2 joslām uzstādīt luksoforu, kas regulē plūsmu no centra (laika nobīde no Kronvalda krustojuma - 11s), bet nekas nenotiek. Tāpat ir nobriedusi acīmredzama nepieciešamība Lucavsalas lokam zem Salu tilta bloķēt pirmo joslu pirms nobrauciena no Salu tilta, lai ļautu iekļauties plūsmā braucējiem no Salu tilta, bet nekas jau nenotiek.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko