Katrs notikums ieņem noteiktu vietu sava laika kontekstā, kā arī subjektīvajā pieredzē, tāpēc aicinājām māksliniekus brīvi izmantot asociācijas, kuras raisa izvirzītā tēma. Dalība izstādē norit konkursa kārtībā. Mākslinieki līdz šī gada augusta vidum tika aicināti iesniegt savus mākslas darbus. Iesniegtos pieteikumus vērtēja žūrija: Rīgas Porcelāna muzeja direktore Santa Dobele, direktores vietniece-galvenā krājuma glabātāja Iliana Veinberga, izstādes kuratore Ieva Nagliņa, muzejpedagoģe-porcelāna apgleznošanas speciāliste Diāna Boitmane, izstādes iekārtotājs, dizainers Egils Mednis un mākslinieks Imants Klīdzējs.No 52 pieteikumiem tika izvēlēti 21 mākslinieka darbi no Latvijas, Lietuvas, Krievijas, Anglijas, Polijas, Turcijas, Ungārijas, Grieķijas, kā arī Kanādas un ASV. Mākslas darbos apspēlēti seni vēstures artefakti, laika ritums un personiska vēstures pieredze. Gan universāli atpazīstami, gan subjektīvāki tēli pausti ar figurālām un arī dabas vai arhitektūras asociācijām. Mākslinieks Ainārs Rimicāns veidojis parafrāzi savulaik Rīgas Piena kombinātā ražotajām piena pudelēm, māksliniece Daiena Embida (Diana Ambida) no Anglijas iedvesmojusies no Džordža Orvela politiskās fabulas Dzīvnieku ferma un savā darbā atsaucas arī uz Brīvības pieminekļa simboliku. ASV māksliniece Emīlija Konela (Emily Connell) strādājusi ar senām ungāru kabatas izmēra Bībelēm. Kopējā ekspozīcija parāda mākslinieku vēstures izpratni dažādos griezumos.
10. starptautiskā mazo formu porcelāna izstāde
Izstāde jau desmito reizi pulcē pašmāju un ārvalstu māksliniekus, kuri gatavi izmantot porcelānu, lai radītu mākslas darbu, kas nepārsniedz 15 cm dimensijas. Lai atzīmētu starptautiskās izstādes jubilejas reizi, izvēlēta arī attiecīga tēma Vēsture 1:10. Tas ir vēstures nogrieznis, kuru iespējams analizēt gan kopumā, gan katru no izstādēm, māksliniekiem vai darbiem atsevišķi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.