Jānis Mitrēvics spēlējas un manipulē ar sižetu un tehnikām – zīmējumu, fotogrāfiju, datorgrafiku, sietspiedi un monumentālu eļļas glezniecību. Pēdējos divdesmit gadus Jānis Mitrēvics ar savu uzņēmumu Dd Studio guvis starptautisku ievērību ar muzeju ekspozīciju arhitektūru Latvijā un ārzemēs. Vairākkārt ieguvis apbalvojumus festivālā FIAMP (Festival International de l’Audiovisuel et du Multimedia sur le Patriomoine) par digitālo un multimediju veidotajiem izstāžu projektiem; specbalvu EMYA (European Museum of the Year Award) par Rīgas Stradiņa universitātes Anatomijas muzeju (2023) un Gobustānas petroglifu muzeju Azerbaidžānā (2013).
Savā jaunākajā personālizstādē Re-evolūcija Jānis Mitrēvics skatītājam piedāvā savu glezniecību, kas ietver gan sociālo kritiku, gan kultūras revīziju, gan paša transformāciju. (Ilze Žeivate, 2024.)
«Personālizstādē Re-evolūcija redzam atdzimstošu Jāņa Mitrēvica monumentālo, ekspresīvi krāsaino un vietām sirreālo figurālismu, kurā par galveno varoni pirmām kārtām kļuvis vīrietis - tieši vīriešu dumpis. Jānis Mitrēvics šajā izstādē vienu no centrālajiem darbiem nosauc it kā vienkārši - Jauns vīrietis, taču jaundzimušā galvu rotā starojums, kas atgādina reizē sakrālu auru un no komiksiem aizgūtu popsīgu pārsteiguma zīmi. Kā saprast? Atsauces un parafrāzes, spontāna iespaidu plūsma unironiski komentāri rada tik labi pazīstamo Jāņa Mitrēvica nesakārtotību, kurā skatītājam kā vienmēr ir dota liela uzticība izdarīt spriedumus kā tematiskajā, tā arī formālajā ziņā.
«Izmaiņas ir vienmēr bijušas un būs, progress ir novecojis jēdziens,» atzīst Jānis Mitrēvics un piedāvā mums plurālisma gaismā apcerēt vīriešus, sievietes, bērnus, seniorus, kopienas, MI un, protams, glezniecību.» (Inga Šteimane, 2024.)