Savādākos ieskatos ir bijusī kinokritiķe Sarmīte Ēlerte, norādot, ka “filma nav morāla doktrīna, lai celtu mūsu pašapziņu, bet tā stāsta kinovalodā”. S.Ēlerte arī uzskata, ka esot ļoti labi, ka šāda filma parādās tieši šobrīd.Nacionālā kinocentra pārstāvis Uldis Dimiševskis uzskata, ka filmā uzskatāmi atpazīstama Jāņa Streiča silistika, tā ir interpretācija par latviešiem un piederību šai zemei. “Noskatoties “Rūdolfa mantojumu”, pārņēma pat izjūta, ka režisors vēlējies atstāt savu mantojumu,” – tā studijas “Dauka” producents Ansis Bērziņš. Arī studijas “Rija” producents Vilnis Kalnaellis uzskata, ka šī filma paliks kā vēsturisks mantojums.Kinokritiķi Ditu Rietumu filma “Rūdolfa mantojums” uzrunājusi ar melodramatiskajām kvalitātēm un profesijas inteliģenci, savukārt kinokritiķe Daira Āboliņa kā galveno uzsver filmā kūsājošo enerģētiku un lieliski ieskicētās personības.Kinoekspertu viedokli par filmu “Rūdolfa mantojums” pilnībā uzzini, lasot laikrakstu “Diena” otrdien, 19.janvārī vai portāla Diena.lv sadaļā “Šodien laikrakstā”: **Streičs un Blaumanis. Meistari nepievils.**
Kinoeksperti: “Rūdolfa mantojums” paliks kā vēsturisks mantojums
Piektdien, 15.janvārī visā Latvijā pirmizrādi piedzīvoja režisora Jāņa Streiča jaunākā filma “Rūdolfa mantojums”. Laikraksts “Diena” aptaujājis kinoekspertus par jaunās filmas kvalitātēm.“Manuprāt, filma apzināti un precīzi veidota latviešu skatītājam. Iespējams, mērķis celt nacionālo pašapziņu, apzināt latvisko misiju ierobežojis režisoru izdarīt ko radikālāku,” spriež kinorežisors Dāvis Sīmanis.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.