Kā portālam Diena.lv pastāstīja LMK sabiedrisko attiecību vadītājs Kristaps Lēperis, līdz ar jaunās sezonas sākumu LMK piedāvās daudz plašāku, īpaši jauniešiem paredzētu programmu. No oktobra beigām LMK ēterā debitēs divi jauni raidījumi - Būt vai nebūt un Cita mēle.
Šobrīd kanāla rotācijā ir apmēram 70 mūzikas video klipi. Turpmāk rotācijas tiešākais ietekmētājs būs LMK skatītājs - raidījums Būt vai nebūt būs tiešs fanu instruments, ar kuru LMK skatītāji vērtēs mūziķu iesūtītos video klipus www.lmk.lv un lems, vai tos iekļaut rotācijā. Līdz šim LMK rotācijā iekļāva tikai mūzikas klipus latviešu valodā, bet jaunais raidījums Cita mēle iekļaus arī latviešu mūziķu video klipus dziesmām, kuras ir kādā svešvalodā.
No septembra sākuma LMK saviem skatītājiem piedāvā muzikālo šovu OKartes Skatuve, kurā 24 talantīgi jaunieši met izaicinājumu Latvijas mūzikas industrijai. Turpmāk LMK ēteru papildinās pasaules slaveni seriāli un realitātes šovi - Draugi, Intrigante, Veronika Marss Supernatural, Divarpus vīri, Nindzjas. Ekstrēmās sacensības.
Ar jauno sezonu LMK ir kļuvis daudz pieejamāks - LMK ir iekļauts Lattelecom Virszemes TV un Interaktīvajā TV pamata ekonomiskajā pakā.
LMK aktīvi komunicē ar saviem sekotājiem sociālajos tīklos Facebook, Twitter un Youtube. Kopš šova OKartes Skatuve sākuma LMK Youtube konts strauji ir kļuvis par interaktīvu kanālu - mēneša laikā LMK Youtube kanāls ir skatīts vairāk nekā 600 000 reižu.