Māksliniece Antoņina Paškēviča savā daiļradē strādāja vairākos mākslas veidos keramikā un tēlniecībā – veidoja un eksponēja darbus koka, bronzas, porcelāna, biskvīta, šamota materiālos, radīja vāzes, amforas, šķīvjus, sienas dekorus, sīkplastikas objektus, medaļas. Māksliniece daiļradē īpaši bija iecienījusi virsglazūras apgleznojumus ar antīko mītu varoņu tēlu – Dēmetras, Artemīdas, Afrodītes u.c. attēliem, Vecās un Jaunās Derības ainu tēlojumu ar art deco un popārta stilistikas iezīmēm. Autores mākslā noteicošais ir postmodernais naratīvs, izteikts figurālās kompozīcijās ar augu, arhitektūras elementiem, un ornamentālie motīvi.
Antoņina Paškēviča (Treņina) no 1958. līdz 1968. gadam mācījās Petrozavodskas vidusskolā, vēlāk no 1968. līdz 1972. gadam mācījās Abramcevas Rūpnieciskās mākslas vidusskolas Mākslas keramikas nodaļā (tag. Abramcevas Mākslinieciski-rūpnieciskās mākslas koledža, Hodkova, Maskavas apgabals, Krievija). Topošā māksliniece uzrādīja izcilas sekmes un Abramcevas Rūpnieciskās mākslas vidusskolas Mākslas keramikas nodaļu beidza ar diplomdarbu – panno šamotā Teiksma par gradu Kitežu. Antoņinas Paškēvičas tematikas izvēli sekmēja tolaik radošo personu vidē populārā interese par folkloru, teikām, 19./20.gs. mijas nacionālo romantismu. Diplomdarbs tapa Bogorodskas ciemā (Novgorodas apgabals, Krievija). Antoņina Paškēviča izglītību vizuālajā mākslā turpināja, studējot Maskavas Tehnoloģiskā institūta Dekoratīvi lietišķās mākslas fakultātes Mazās formas tēlniecības nodaļā, un 1977. gadā to absolvēja ar diplomdarbu – 12 polihroma koka skulptūru grupu Kareivji, vadītājs S.Lolks. Antoņina Paškēviča diplomdarbam iespaidojās, būdama praksē, pie Bogorodskas ciema tautas kokgriezēju meistariem, kur apguva kokgriezuma kompozīcijas un polihromijas tradīcijās.
Antoņina Paškēviča 1978.gadā pēc studijām Maskavas Tehnoloģiskajā institūtā tika pieņemta darbā bij. Rīgas Porcelāna rūpnīcas iecirknī Nr.1 Mākslinieciskajā laboratorijā, sākotnēji kā sīkplastikas meistare, kur izstrādāja dekolus, porcelāna trauku metus ražošanai un individuāliem valsts reprezentācijas pasūtījumiem – porcelāna sīkplastikai, porcelāna tējas servīzei Medības (1985, LPSR KP CK pasūtījums), kafijas servīzēm Baltā 1, Baltā 2 (1988), kā arī izstrādāja formu un dekola metus garšvielu un bakalejas trauku komplektiem (1988), veidoja dekorus rūpnīcā ražotām porcelāna kafijas un tējas servīzei Diāna (20.gs. 80. gadi, formas autors Levons Agadžanjans), kafijas servīzei Marianna (1988, formas autors Ēriks Elers) u.c. Antoņina Paškēviča bija ilggadēja RPR māksliniece (1978-1994), viņas izstrādātie trauki tika iekļauti RPR produkcijas ekspozīcijās starptautiskos rūpniecības gadatirgos Šveicē (1987, Bāzele), 20.gs. 80. gados bij. PSRS TSSI (Maskava, Krievija), bij. LPSR TSSI (Mežaparka estrāde, Rīga) u.c.
Izstādēs māksliniece piedalījās kopš 1978. gada. Sākotnēji autore eksponēja kokā un bronzā veidotos darbus – mazās formas, sīkplastikas, medaļas izstādēs: Koks dekoratīvajā mākslā (1978, bij. LPSR Aizrobežu Mākslas muzejs, Velvju zāle, AMM, LNMM), Republikāniskā mazās formas tēlniecības izstāde (1978, AMM, LNMM) 3. Republikāniskajās medaļu izstāde (1979, AMM, LNMM), Baltijas republiku izstāde Tēlniecības kvadriennāle Rīga (1980, AMM, LNMM), 4. Republikāniskajās medaļu izstāde (1982, AMM, LNMM), AMM 1979, 5. Republikāniskajās medaļu izstādēs (1982, AMM, LNMM), Republikāniskā mazās formas tēlniecības izstāde (1984, AMM, LNMM), Latviešu tēlniecības izstāde (1987, bij. Jūrmalas izstāžu centrs) u.c. Autore eksponējusi porcelāna un keramikas darbus izstādēs: Gleznojumi uz porcelāna (1983, bij. G.Šķiltera memoriālais muzejs), Porcelāns (1988, bij. MF izstāžu zāle Ķīpsala), “Pods” (1988, bij. MF izstāžu zāle Ķīpsala), Svečturis (1989, bij. MF izstāžu zāle Ķīpsala), 10.Republikāniskā Dārza keramikas izstādē (1987, LPSR Biškopības un dārzkopības biedrības dārzs, Sigulda), Dievs. Daba. Darbs (1989, bij. MF izstāžu zāle Ķīpsala) u.c.
Antoņinas Paškēviča rīkoja personālizstādes: Porcelāns. Šamots. Koks (1991, bij. ĀMM, LNMM), (1992, Krievijas Etnogrāfijas muzejs, Sanktpēterburga, Krievija), Keramika, (1998, galerijā – salonā Apsīda), Zīds un šamots (2000, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejs, DMDM, LNMM), Bībeles sižeti. Porcelāns (2011, DMDM, LNMM), Antīkie motīvi (2003, Rīgas Porcelāna muzejs), Mīlu Rīgu (2014, Rīgas Porcelāna muzejs), Jūgendstila noskaņas porcelānā (2020, muzejs Rīgas Jūgendstila centrs), Medības (2020, Jaunmoku pils), Flora un Fauna (2021, Rīgas Porcelāna muzejs) u.c.
Antoņina Paškēviča piedalījusies starptautiskos porcelāna apgleznošanas simpozijos: 2. Baltijas valstu porcelāna apgleznošanas simpozijā, Kopā (2002, 2011, 2015, 2017 LMS muzeja filiālē Zvārtavas pilī). Starptautiskajos keramikas simpozijos radītie darbi veido LMS muzeja 20.-21.gs. mijas keramikas kolekciju un ir apskatāmi Zvārtavas pils ekspozīcijās.
Antoņina Paškēviča no 1979. līdz 1986. gadam bija LMS Jauno Mākslinieku apvienībā, māksliniece bija LMS biedre no 1991. gada.
Māksliniece piedalījusies LMS rīkotajās izstādēs Mākslas dienas un Rudens no 1978. gada, virtuālajā izstādē Mākslas dienas. LMS -80 u.c.
Antoņinas Paškēvičas darbi atrodas Latvijas Mākslinieku savienības muzejā, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejā (LNMM), Rīgas pašvaldības kultūras iestāžu apvienības Rīgas Porcelāna muzejā, kā arī citos muzejos un privātkolekcijās.
Latvijas Mākslinieku savienība izsaka dziļu līdzjūtību keramiķes, tēlnieces Antoņinas Paškēvičas tuviniekiem un kolēģiem.