Mans ierosinājums patiesībā ir tik vienkāršs, ka gluži vai neticas, ka Kalvīša kungs to nebūtu spējis iedomāties pats savā gudrā galvā un jau sen uzdevis Šlesera kungam sadarbībā ar Spurdziņa kungu izpildīt. Un tomēr – Visi Latvijas muitas punkti ir saslēgti vienotā informācijas tīklā. Līdz ar to ikviens kravas mašīnas šoferis, kas tranzītā iebrauc Latvijā un muitnieku informē, caur kuru robežpunktu gatavojas valsti pamest, var nekavējoties tikt ievadīts sistēmā, kurā, zinot uz katru muitas punktu gaidošo mašīnu skaitu, varētu piedāvāt izvēli. Piemēram, Terehova pēc 48 stundām, Grebņeva pēc 24 utt. Šoferis izdara savu izvēli. Tā tiek ievadīta sistēmā, un braucējs saņem biļeti ar orientējošu laiku, kad viņš varētu tikt apkalpots muitā uz Krievijas robežas. Brīvo laiku šoferis var pavadīt jebkurā viesnīcā, stāvlaukumā vai jebkur citur pa ceļam, nevis nīkt ceļmalā kā šobrīd. Ikviena Latvijas eksporta krava arī var nonākt sistēmā, tiklīdz aizpildīta muitas kravas deklarācija. Cik ļoti rindas biļešu automāti bankās, pasta kantoros un citur atvieglo šo nepatīkamo procedūru, salīdzinot ar padomjlaika ierasto elpošanu cits citam pakausī! Piedāvāju vienkāršu analogu, kas turklāt neko nemaksā.
Padoms Šlesera kungam sadarboties ar Spurdziņa kungu
Jau daudzus mēnešus viens no Latvijas feneomeniem ir 1000 – 2000 kravas mašīnu rinda nu jau šķiet visa Ludzas rajona garumā. Šī rinda ir tīrā sodība šoferiem, kuri spiesti gulēt, ēst, un ne tikai to vien darīt turpat ceļmalā. Tā ir sodība arī rajona pašvaldībai un iedzīvotājiem. Ministru prezidents Kalvītis nupat nesen ir izteicies, ka valsts ir darījusi visu, lai atrisinātu kravas automašīnu rindu problēmu un, ka būtiski uzlabojumi šajā jautājumā īsā laikā nav iespējami.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.