Konkursa mērķis bija ar plakātu palīdzību vērst uzmanību uz lielo izmestās pārtikas daudzumu pasaulē. "Pamatideja ir tāda, ka visu saražoto pārtiku vajadzētu patērēt, nevis izmest atkritumos," teicis Ziemeļu Ministru padomes ģenerālsekretārs Dagfins Hojbratens, komentējot konkursam iesniegtos darbus. "Ziemeļu reģionam ir potenciāls rādīt priekšzīmi šīs problēmas risināšanā." Konkursa noslēguma ceremonija un balvu pasniegšana notiks 4. oktobra vakarā Kopenhāgenā.
Zariņu-Ģelzi plakāta izveidei iedvesmojis fakts, ka 30% no saražotās pārtikas pasaulē nonāk atkritumos. "Es gribēju radīt emocionāli spēcīgu vēstījumu, tāpēc izvēlējos plakātā attēlot nevis atkritumu urnu, bet zārku," stāsta jaunā dizainere, kura patlaban studē Eindhovenas Dizaina akadēmijā Nīderlandē. "Ja mūsu izdzīvošanu nodrošina pārtika, kāpēc mēs tik daudz no tās izmetam?"
2012. gadā Marta Zariņa-Ģelze izcīnīja uzvaru Swatch Art Rules dizaina konkursā, kura svinīgā apbalvošana notika Losandželosā. Toreiz konkursa uzdevums bija radīt dizainu TTR Snovborda pasaules čempionāta 2012/2013. gada sezonas oficiālajam Swatch rokaspulkstenim, kurš pēc tam bija iegādājams Swatch veikalos visā pasaulē.
(Pievienota pēdējā rindkopa.)