Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +3 °C
Viegls lietus
Svētdiena, 22. decembris
Saulvedis

Kristīne Opolais debitē Metropolitan Opera izrādē La Rondine

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
jumors
j
Ir tikai viena nelaime šajā "dancošanā". Pietrūkst vokālās tehnikas, to var dzirdēt katrā ierakstā - arī fragmentā no Magdas lielās ārijas, ko raidīja "Klasika". Un varbūt tieši tāpēc arī- no teātra uz teātri, jo tur vēl nav būts...
no mājām
n
Bezdelīgām un svīrēm ir bīstami ielidot kādā "istabā", tāpēc varu vien priecāties, apbrīnot un vēlēt visu labu Kristīnei Opalais un visiem, kas izrāvušies plašumā!
Augstprātība
A
var drīz beigties... - ikvienam Latvijas iedzīvotājam, kas uzķēries uz LABĀKAS DZĪVES MEKLĒJUMIEM (tā ir ilūzija, diemžēl...) Opolais, - domā ar galvu un atjēdzies! Laiks steidzas ļoti ātri...,globalizācija tuvojas lieliem soļiem!
Augstprātība
A
Nē,- viņa vnk varēja paturēt aiz auss, ka tā visa "lēkāšana" pa pasaules operteātriem var arī beigties (novēlu būt tālredzīgai)
  • 1
  • 4
-> Augstprātība
-
ko K.Opolais dara nepareizi? Dzied ārzemniekiem? Sak Latvijas solisti varēja šad tad uzdziedāt kādā LV lauku kultūras namā ar 20-30 skatītājiem un pelnīt naudu rokot zemi?
  • 3
  • 0
oriģinālais teksts
o
Kristine Opolais La Rondine is a melodic feast. What attracts you to it? Puccini is one of my favorite composers, so first of all it’s about the wonderful music. La Rondine may not be as dramatic as Tosca or Madama Butterfly, or even La Bohème. Nobody dies! But it’s a lyrical, poetic, and very romantic story about love, and the music is full of passion. For me that’s enough to love this opera. You’re making your role debut as Magda in this production. How would you describe her as a character? She seems to echo several other operatic heroines. It’s true, she’s a bit like Violetta, a bit like Manon and Mimì. But she’s less tragic, and of course she’s not sick. She’s really just a beautiful young woman who wants to love and be loved and who is hungry for a real relationship. Nicolas Joël’s production places the action in the time the opera was written, rather than the mid-19th century of the libretto... I think the story works very well in a 1920s setting. It was the time of Coco Chanel, who had a strong influence on women—especially beautiful women who would use men to help their careers, women who were in pursuit of money and the good life. You’re part of a wave of Latvian artists, including Elīna Garanča, Maija Kovalevska, Marina Rebeka, and your husband, conductor Andris Nelsons, among others. Is this a “golden age” for opera in Latvia? We always had fantastic singers in Latvia, but in Soviet times it wasn’t possible for them to get out. So they all worked at home or elsewhere in Russia. Now we have even more brilliant people, singers and conductors, and the great thing is that the world is open to us. So everybody gets to enjoy Latvian talent! —Philipp Brieler
vp
v
Jautājumi un atbildes kā liela medus karote , jauno gadu uzsākot.
vanagacs
v
Nevajag jau pielabot intervijas, ko ņem no citiem resursiem. Aleksandra Antoņenko vārds intervijā NAV minēts. Jautājums oriģinālā izskatās šādi: You’re part of a wave of Latvian artists, including Elīna Garanča, Maija Kovalevska, Marina Rebeka, and your husband, conductor Andris Nelsons, among others. Is this a “golden age” for opera in Latvia?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja