Balsojumā internetā publikas favorīta titulu ieguvuši Aerial Plant ar dziesmu I need love. Šī piecu dalībnieku indie-rock apvienība MTV un Coca-Cola rīkotajā grupu konkursā piedalījās arī pērn. Kā spriež Džeina Tamuļeviča, Diena.lv izklaides un kultūras sadaļas redaktore: "Spēcīgākais un pamanāmākais Aerial Plant elements — vokālistes rokmūzikai tik ļoti piemērotā balss." Pagājušā gada Soundwave konkursā Aerial Plant bija Kaspara Zaviļeiska favorīti, taču šogad viņa ieinteresētības līmenis nedaudz sarucis, jo, viņaprāt, grupa muzikāli iebuksējusi. "Vajadzētu likt lietā drosmīgākas idejas un vairāk uzspiest uz elektronikas pogām," tā Kaspars, žurnāla FHM galvenais redaktors. Aerial Plant konkursā var droši startēt arī nākamgad – trīs lietas, labas lietas.
Otro vietu žūrijas vērtējumā ieguva Chuu ar dziesmu Rock like noise. Pop-rock apvienības Chuu pamatsastāvu veido četri aktīvi jaunieši no Balviem. Roberts Lejasmeijers, Latviešu Radio programmu direktors: "Chuu dziesma Rock like noise parāda kādam jābūt īstam hītam – viegli uztveramam, gana enerģiskam un aktuāli skanošam!". Dž.Tamuļeviča: "Jau ar pirmajiem soļiem Abbey Road stilistikā un pirmajiem akordiem britpopa un amerikāņu poppankroka manierē Chuu norāda, ka globālo muzikālo tendenču ābeci pārzina pat pārāk labi, lai radītu ko novatorisku un agrāk nedzirdētu. Taču nenoliedzams bonuss — eksplozivitāte, jauneklīgais spriganums un pozitīvisms labākajās populārās mūzikas tradīcijās."
MTV un Coca-Cola rīkotā garāžu grupas konkursa Soundwave 2009 žūrijas augstāko novērtējumu izpelnījusies Latviešu turbofolka apvienība Oranžās brīvdienas ar dziesmu Par sēnēm. Dž. Tamuļeviča: "Saulaini, ironiski un dzīvespriecīgi ska un pankroka stilistikā spēlējošā grupa Oranžās brīvdienas spilgti izcēlās visu konkursantu vidū ar oriģinālo un pilnīgo skanējumu." Sakarā ar grupas Oranžās brīvdienas kuplo dalībnieku skaitu, K.Zaviļeiskim ir ieteikums Rīgas Domei – atvēlēt grupai mēģinājuma telpas Spīķeros, un piešķirt lielāku autobusu.
Muzikālā apvienība Oranžās brīvdienas kā šī gada konkursa Soundwave laureāte godam nopelnījusi augstas kvalitātes mūzikas video klipu, par ko parūpēsies Coca-Cola un MTV kopīgi sastādīta profesionāļu komanda, informē L.Pētersone. Darbs pie video klipa sāksies pavisam drīz, un gaidāms, ka MTV ekrānos tas būs skatāms jau septembrī.
MTV un Coca-Cola rīkotajā grupu konkursā, kas sākās 4. maijā, tika pieteiktas četrdesmit piecas grupas. Pusfinālā iekļuva piecas konkursa žūrijas visaugstāk novērtētās un viena publikas balsojumā izvēlētā grupa, no kurām balsojumā Soundwave mājas lapā tika noskaidrotas trīs finālgrupas.