Kā laikrakstam "Diena" pavēstīja šīs kampaņas organizatori, dziesma stāsta par vecomāti – motobraucēju, kas autovadītāja neuzmanības dēļ cieš negadījumā. Ja vien autovadītājs būtu paskatījies spoguļos, no nelaimes gadījuma būtu izdevies izvairīties. Dziesma mudina atcerēties pašu svarīgāko – skatīties spoguļos, savukārt pirms dažādu manevru veikšanas darīt to DIVREIZ.
Satiksmes drošības kampaņu „Skaties divreiz! DIVREIZ!!“ rīko Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) sadarbībā ar Satiksmes ministriju, Iekšlietu ministriju, Valsts policiju un Latvijas Motoklubu asociāciju. Tās nolūks ir mudināt autovadītājus būt vērīgākiem pret mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem – motociklistiem, mopēdistiem, kvadriciklistiem un velosipēdistiem.