«Vedam divas labākās izrādes. Mocarta Cosi fan tutte jeb Rokasgrāmata tiem, kas ir iemīlējušies bija mūsu pirmais iestudējums pēc teātra rekonstrukcijas. Aleksandrs Titeļs, kurš jau 15 gadu ir mūsu teātra galvenais režisors un operas trupas mākslinieciskais vadītājs, šajā iestudējumā atklāja jaunu, talantīgu solistu paaudzi. Cosi fan tutte, tāpat kā visas mūsu izrādes, radīta konkrētiem trupas māksliniekiem. Titeļa izrādēs valdzina dzīves garša un humora izjūta, tās netop kā abstraktas režijas shēmas. Mēs ļoti lepojamies, ka mūsu dziedātāju, orķestra un diriģenta Volfa Goreļika sniegumu augstu novērtēja arī viesizrādēs Minhenē. Mums izdevās parādīt, ka spējam interpretēt ne tikai krievu operu un ka Krievijai ir ne tikai viena zvaigzne Anna Ņetrebko,» stāsta teātra zinātniece K.Staņislavska un V.Ņemiroviča-Dančenko muzikālā teātra ārzemju sakaru vadītāja Irina Černomurova.
Šis iestudējums novērtēts ar trim Zelta maskas balvām. Volfs Goreļiks to saņēma kā labākais diriģents, Aleksandrs Titeļs - kā labākais režisors operā, savukārt Vladimirs Arefjevs - kā labākais scenogrāfs muzikālā teātrī. Cosi fan tutte bija nominēta arī kategorijā Labākā operas izrāde, savukārt Alekseju Dolgovu, Iļju Pavlovu un Nataļju Muradimovu izvirzīja balvai kā labākos solistus.
A.Titeļa režisora rokrakstu iepazinām S.Prokofjeva operas Laulības klosterī viesizrādē 2004.gadā. Tas palicis atmiņā ar savu gaisīgo, dzīvespriecīgi starojošo tēlu - viss baltā un kā notverts lidojumā. «Ļoti svaiga, dzīvespriecīga un mūsdienīga izrāde, taču tā nav agresīva un nekaitina skatītāju. Solisti ir jauni un daudzsološi,» iespaidos par Cosi fan tutte dalās Latvijas Nacionālās operas direktors Andrejs Žagars, kurš Maskavā noskatījies Cosi fan tutte.
Kā režisors «atkodis» Mocarta rotaļīgās drāmas noslēpumu? Ko viņš izdomājis, lai uz skatuves izskatītos ticami, ka iemīlējušās jaunietes patiešām neatpazīst savus līgavaiņus, kuri savdabīgā veidā pārbauda viņu uzticību? Kā ticis galā ar moralite? Atslēgas vārdi - režisora humora izjūta, smalks apkārtējās pasaules vērojums, trāpīga intonācija un prasme uzburt uz skatuves dzīvi - mīlestību un jaunību.