Šajā rudenī bīstamajā posmā VAS "Latvijas valsts ceļi" sola sakārtot vēl divus kilometrus, vēsta portāls. Bīstamajā posmā pie Ploces asfalta sega būvēta pirms 40 gadiem, bet pēdējo reizi virsmas apstrāde notikusi pirms 24 gadiem. Ceļš atrodas jūras tuvumā, kas vēl vairāk ietekmē asfalta segumu kalpošanas ilgumu. Uzņēmuma "Aizputes ceļinieks" tehniskais direktors Guntis Bartaševics spriež, ka bedrītes te nebūs jālāpa turpmākos piecus gadus vai pat ilgāk.Sabrukušajā ceļa posmā šogad notikuši vairāki nelaimes gadījumi. Sliktā ceļa stāvokļa dēļ aktīvākie autovadītāji šajā pavasarī rīkoja protesta akciju, lūdzot Satiksmes ministrijai nekavējoties sakārtot ceļa posmu no Pāvilostas līdz Grobiņai. Portāls ziņo, ka bedrītes salāpīja, bet nauda atradās tikai pašu bīstamāko vietu sakārtošanai.Šogad Kurzemes reģionam ceļu uzturēšanai atvēlēti 2,2 miljoni latu, un no šīs summas tagad atjauno bedrainos posmus uz Ventspils šosejas, kaut gan nemazāk kritiskā stāvoklī ir ceļš no Grobiņas uz Priekuli un posms no Liepājas uz Rucavu. Nākamgad būtu nepieciešami vismaz deviņi miljoni.
Sāk atjaunot asfalta segas virskārtu ceļa posmā Ventspils - Leči - Grobiņa
Šonedēļ sāk atjaunot sabrukušo asfalta segas virskārtu ceļa posmā Ventspils - Leči - Grobiņa, kur autovadītāji šajā pavasarī rīkoja protesta akciju, ziņo reģionālais portāls rekurzeme.lv.Darbus veic uzņēmums "Aizputes ceļinieks". Ceļa posmu 6,1 kilometra garumā plānots atjaunot līdz 10.septembrim. Kopumā šim mērķim atvēlēti gandrīz 400 000 latu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.