LTAB valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics skaidro, ka pieaudzis to traksportlīdzekļu īpašnieku skaits, kuri pēc negadījumiem vēlas saņemt atlīdzību skaidrā naudā. Cietušais var izvēlēties, kam uzticēt auto remontdarbus un kā norēķināties par sniegtajiem pakalpojumiem. “Daļa šo īpašnieku grēko, ļaujot servisiem par sniegtajiem pakalpojumiem neizrakstīt rēķinus. Šāda tendence mazina apzinīgo servisu konkurētspēju un ļauj pelēkajai ekonomikai autoservisos tikai uzplaukt,” uzskata J. Stengrevics.OCTA likuma izmaiņas paredz, ka apdrošinātājs par atlīdzību izmaksām naudā zaudējumu apmēru nosaka bez PVN, jo faktiski remonta pakalpojums nav saņemts. Stengrevics pārliecināts, ka cietušie būs daudz vairāk motivēti uzticēt remontdarbus jau konkrētam servisam, kura sniegtos pakalpojumus apmaksās apdrošinātājs.“Svarīgi ir papildināt apdrošinātāju instrumentus, lai tie efektīvāk varētu palīdzēt valstij un nozarei cīnīties ar servisiem, kas izvairās maksāt nodokļus,” savu viedokli pauž J. Stengrevics.
Apdrošinātāji rosina izmaiņas OCTA likumā
Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) rosina izmaiņas OCTA likumā, lai mazinātu nodokļu nemaksāšanu autoservisu nozarē, tādā veidā veicinot godīgu konkurenci.LTAB atbalsta Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) publiski pausto viedokli par neieciešamību apkarot ēnu ekonomiku autoservisu nozarē, jo tas būtiski uzlabotu apdrošinātāju darbu atlīdzību izmaksāšanā par bojātu transportlīdzekļu remontu pēc ceļu satiksmes negadījumiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.