Iepriekš Augulis savā Twitter kontā sacīja, ka pēdējais termiņš, kad valdībai jāpieņem lēmums par Latvijas aviokompānijas airBaltic pamatkapitālu, ir augusts.
Augulis skaidro, ka jautājums par pamatkapitāla palielināšanu jārisina vienlaikus ar lidsabiedrības attīstības plānu apstiprināšanu un izmaiņām sadarbības līgumā, lai varētu nodrošināt pārskatāmu un ilgtspējīgu lidsabiedrības attīstību.
Kā ziņots, 25.jūlijā akcionāru sapulcē netika izskatīts jautājums par airBaltic pamatkapitāla palielināšanu, jo aviokompānijas valde nebija nodrošinājusi nepieciešamo informāciju. Tika solīts, ka tuvākajās dienās šī informācija tikšot piegādāta un abas puses sēdīšoties pie sarunu galda, lai vienotos par pamatkapitāla palielināšanu.
SM valsts sekretārs Anrijs Matīss uzsvēra, ka svarīgi zināt, kādās pozīcijās lidsabiedrībai nepieciešami finanšu resursi, lai tā varētu strādāt.
Fliks iepriekš paziņoja, ka pamatkapitāla palielināšana nepieciešama turpmākai lidsabiedrības attīstībai, tostarp gaisa kuģu flotes modernizācijai, kas varētu izmaksāt ap 100 miljoniem latu.
Savukārt Matīss norādīja, ka summas, par kādām būtu jāpalielina pamatkapitāls, tiekot minētas dažādas, tāpēc arī nekāda vienošanās neesot panākta. Runa esot gan par flotes atjaunošanu, gan citām nepieciešamajām investīcijām.
25.jūlijā akcionāru sapulcē abi akcionāri - valsts un BAS - vienojās sākt sarunas par akcionāru līguma pārskatīšanu, pēc sapulces žurnālistus informēja Matīss.
BAS savukārt pēc tam paziņoja, ka bez skaidrības par valsts lēmumu Latvijas nacionālās lidsabiedrības airBaltic pamatkapitāla palielināšanas jautājumā diskusijai par izmaiņām akcionāru līgumā nav nozīmes.