"Pēdējo dienu informācija liek aizdomāties, vai politiskie partneri, politiskie oponenti nav izvēlējušies SM par savas priekšvēlēšanu kampaņas kaujas lauku, kur, iespējams, arī ekonomikas ministrs kā deputāta kandidāts nākamajās Saeimas vēlēšanās ir sācis komunikāciju par uzņēmumiem, kas nav viņa pakļautībā," sacīja Augulis.
Viņš norādīja ‒ ja ir kādi svarīgi jautājumi, tie vispirms jāizrunā valdībai, kurai tad arī kopā jāpieņem lēmumi.
Augulis pauda kritiku par Kampara publiskajiem paziņojumiem, kā arī bažas par to iespējamo ietekmi uz aviokompānijas darbību. Tomēr ne viņš, ne arī ZZS kopumā neplāno prasīt ekonomikas ministra demisiju, jo patlaban svarīgākais ir risināt izveidojušos situāciju.
Jau vēstīts, ka Kampars iepriekš intervijā "Rietumu radio" pastāstīja, ka, pēc viņa rīcībā esošās informācijas, situācija "airBaltic" nav iepriecinoša un kompānija ir tuvu maksātnespējai. Pēc viņa teiktā, "airBaltic" šogad pirmajos piecos mēnešos ir strādājis ar 18 miljonu latu zaudējumiem.
Kampars arī uzsvēra – ja apstiprināsies, ka uzņēmums ir tuvu maksātnespējai, varētu runāt arī par apzinātu kompānijas novešanu līdz bankrotam, par ko iestājas kriminālatbildība.
"airBaltic" dibināta 1995.gadā, tās lielākie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un "Baltijas aviācijas sistēmas" (BAS) ar 47,2% akciju, kas tās 2009.gada sākumā iegādājās no SAS. BAS 50% kapitāldaļu pieder kompānijas prezidentam Bertoltam Flikam, bet vēl 50% – Bahamu salās reģistrētai kompānijai "Taurus Asset Management Fund Limited".