Laika ziņas
Šodien
Sniega pārslas
Rīgā -2 °C
Sniega pārslas
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Circene par alus un vīna reklāmām TV: patēriņam ar reklāmām nav saistības

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Salvis
S
Interesanti, mediju plānotāji var iet mājās un mediju aģentūru bizness ir beidzies. Jo Circenes verdikts - reklāmas nedarbojas! Kas tas par sviestu?
Ieva
I
Duraks, tā teica nevis Circene, bet alkoholizētāji, šie apgalvoja, ka no reklāmas neviens nav nodzēries un vispār tā ir tikai tīrā informācija. Bet Circene tieši uzsvēra, ka tas, ka sīči nodzeras (arī tas viens, kas delīrijā nonāca, kad bija iztempis 11 l alus) ir vainīga tieši reklāma.
internauts
i
Nota bene.: Lietuvā alus ražotājs Kalnapilis izmantoja triku, kā reklamēt savu alu netieši: TV tika reklamēts nealkoholiskais dzēriens pavisam līdzīgā pudelē un tā nosaukums bija gandrīz identisks - "Dvarų" un "Dvaro" (pēdējais ir īstā alus nosaukums).
Arnis 3
A
Ja jau reklāmai nav ietekmes uz patēriņu, tad kāpēc tā reklāma jāaizliedz? Pati trijās priedēs apmaldījusies ar saviem spriedumiem.
students
s
ĢINEKOLOĢE RULLĒ.....
Zibens
Z
Es saprotu, ka deputātam ir politiska pozīcija - alkoholisko dzērienu reklāmas ir jāaizliedz. Taču tai ir jābūt tīri politiskai pozīcijai un adekvātam tās pamatojumam - posts, ko nodara alkohola reklāma ir lielāks, nekā ieguvums, tāpēc esmu pret. Taču apgalvot, ka reklāmai nav sakara ar patēriņu, nozīmē vai nu demonstrēt nekompetenci vai apzināti nodarboties ar demagoģiju. Jo nav runa par mērījumu - vai alkohola reklāmas kopā ietekmē kopējo alkohola patēriņu. Neviens nereklamē - dzeriet vairāk alkoholu un tāpēc cilvēki neskrien uz veikalu pirkt vairāk jebkura alkohola. Runa ir par to, vai konkrēta produkta reklāma ietekmē konkrēta produkta patēriņu un tirgus daļu. Proti vai alus A reklāmas kampaņas laikā cilvēki vairāk dzer alu A, nevis L vai C. Un jebkurš mārketinga pētījums pierāda, ka tieši tā tas arī ir. Tieši tāpēc reklāmas medijos tiek izvietotas. To jau nu vajadzētu gan saprast/
Memory
M
Tracina ? - skauž, ka kāds ir veiklāks, nekaunīgāks, slīpētāks ? Neesi skaudīgs - esi reāls, jo tas baigi smags darbs, es pat teiktu liktenis - būt deputātam vai politiķim 4.maija republikā. Neapskaužu šos ''smagā darba'' darītājus (sk. vairāk Raiņa ''Uguns un nakts'' ).
kuskis
k
Patēriu tas neietkmē, bet reklāma ietekmē, kuru alus zīmolu cilvēks paņem sno plaukta!! Un, ja mūseējie savu alu nevarēs reklamēt, tad zaudēs mūsu alus ražotāji un TV, kas nesaņems naudu. Bet nelegālais un lētais importa alkohols piedzīvos ziedu laikus!! Paldies sakam Circenai, par vietējo iznīcināšanu!!
kaps
k
Allo !!! Fantastiska teorija! Tad jau visi pasaules reklāmisti var iet pelnītā atpūtā! Un kam lūdzu tad vispār reklāma domāta, cien. Circenes kundze???
gārnis to memory
g
tracina ārā tā neaizskaramības un pašpārliecinātības zampa, kas no turienes izstaro.
!
!
Vispār jau man šķiet tā, ka pie vainas ir rocība. Ja tā ir liela, cilvēks var atļauties būt mobils - ceļot, sportot, izglītoties. Ja tās nav, izklaide ir ar bundžu rokās un pa bundžām. Savulaik lasīju, ka Ziemeļvalstīs (Zviedrijā, Islandē utt.) to pusaudžu skaits, kas stipri piedzērušies uz aptaujas brīdi pēdējā mēneša laikā, ir visai liels. Ballīte ar mērķi nevis iedzert, bet "sadzerties lupatās", droši vien stilam. Zviedriem it kā nevarētu pārmest, ka tirgo alkoholu pavirši un visiem.
PILNAI LAIMEI
P
Es domāju, ka stulbie alkohola ražotāji, kas līdz šim kā duraki meta ārā naudu liekšķerēm, Circeni raus uz izķeršanu reklāmas menedžera amatam. Šitā ietaupīt!!! Vot smadzenes! Tas tev, brālīt, nav kāds dumjš Carlsbergs vai Plodimports, te ir ņuhs un smadzenes...
Memory
M
''Rubī fišku'' ? - te jau ir tā uzņēmēju ''audzināšana'' 4.maija sistēmā visā savā krāšņumā ! Šitie politikāņi jau 20-o gadu ''māca'', taču daži vēl neapjēdz ?
Memory
M
''Senais'' arī ''nerubī fišku'' ? Politiķiem ir savas grāmatas, savi mērķi un savas metodes - īpaši pirms Saeimas vēlēšanām (nu PVN jau ar par ''skaistām acīm'' nevienam nepazeminātu) !
gārnis
g
Bāc, narkotikas neviens nereklamē un tas nozīmē, ka viņas neviens jaunietis nelieto???? Reklāma piedāvā izvēli starp zīmoliem, nevis alkoholizē vai vairo alkoholismu. Vajag sākt ar audzināšanu, nevis reklāmas aizliegumu. Interesanti, kā aizliegums ir ietekmējis smēķēšanas paradumus. ZB jau tie "eksperti", kas sajūt vieglas trīsas no tā, ka ar savu pacelto roku var ietekmēt jebko valstī.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas