Intervijā Latvijas Radio B. Fliks norādīja, ka ierastā prakse ir avīzes izdevējiem piegādāt par brīvu. "Bijām vienojušies ar Dienu, ka saņemsim avīzi par maksu, bet ar atlaidi. Pēc divām nedēļām viņi pārskatīja savu lēmumu un par tādām atlaidēm vairs negribēja piegādāt. Viņi ir pilnīgi vainīgi pie tā - parakstīja līgumu un vairs nepildīja to," skaidroja B. Fliks.
Laikraksta Diena pārdošanas
un mārketinga nodaļas vadītāja Līga Romanovska norāda, ka 2009. gada sākumā daļa laikraksta Diena tirāžas airBaltic tika piegādāta bez maksas. "Martā, ņemot vērā SIA Dienas Mediji finansiālo situāciju,
informējam aviosabiedrību, ka esam gatavi saglabāt īpašus laikraksta iegādes
nosacījumus, bet esam spiesti pārtraukt bezmaksas piegādes. Piedāvājām kopīgi
meklēt kompromisu, bet airBaltic sarunu
vietā izvēlējās līgumu ar Dienas Medijiem
lauzt," skaidro L. Romanovska.