Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

"Diena" un airBaltic nav varējuši vienoties par avīžu piegādi lidmašīnās

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Vuarzazi
V
Kas ciesh? Lasitajs! Pedeja lidojuma truka ari Latvijas Avize, bet ne krievvalodigas.
Reinis
R
Šeit vairāki komentētāji pauž, ka Dienai esot zobs uz Fliku. Es atļaušos norādīt uz diviem piemēriem, kas liek domāt, ka drīzāk Flikam ir zobs uz Dienu: 1) Gājiens, nopērkot ~30 Latvijas Avīzes abonementu, lai tās abonentu skaits pārsniegtu Dienas abonentu skaitu; 2) Baltic Taxi reklāma, kur dažas pastulbas jaunkundzes "ierēc", kad viena no viņām ieminas, ka Dienai var uzticēties. Tātad AirBaltic ir nogājis tik tālu, ka atļaujas dažādas dīvainas un nevajadzīgas darbības, lai tikai kaut kā iegrieztu Dienai. Savukārt Dienā es neesmu lasījis par Fliku neko tādu, kas izietu ārpus parastajiem žurnālistikas paņēmieniem.
pmlks
p
par šlosi ir cits stāsts! ;) ja ir par ko tad jākritizē un jāraksta, gadijums ar Dienu un Airbaltic šķiet vairs nav stāsts par žurnālistu principialitāti, bet gan redakcijas uzdevumu žurnālistiem "izrakt jebko par Airbaltic un uzrakstīt par jebkādu rakstu ar kritisku un nopulgojošu saturu" Skumji redzēt, ka "principiālā ētiskā žurnālistika" paklūp dēļ tik prozaiska sīkuma kā otras līgumslēdzējas puses nevēlēšanās piekrist sliktākiem noteikumiem nekā sākotnējie nolīgtie
pmlks
p
vispār jau civilizētā darījumu pasaule balstās uz principu "Līgumi ir jāpilda!" Infantīlo memesdēliņu pasaulē gan iespējams cits variants - "līgumi jāpilda tikmēr kamēr tas ir baigi izdevīgi, kad tā vairs nav, tad var pasūdzēties mammai, lai nāk un ievieš kārtību" P.S. Tagad es saprotu kāpēc "Diena" katru dienu publicē vairākus rakstus, kuros kritizē Airbaltic, Fliku un visu, kas ar tiem saistīts
pmlks
p
redz VID ir citāds ieskats par to, ka došana par velti ir likumīga. Nez ko tu stāstīsi VID inspektoram, kad viņš/a tev prasīs kāpēc tava firma auto nopirka par 25000 Ls un dod tev pa velti lietot :)
Ilze
I
Noteikti lidoji februārī, kad Tralmakam vēl nebija nekāda sakara ar Dienas biznesu. Atkarīgās žurnālisti laimīgi klanās savam kungam un izpilda katru pir.....u, bet Dienas žurnālisti ir vairākkārt norādījuši, ka viņiem ir nepieņemami strādāt, nezinot īpašnieku un Tralmaks nākampiektdien beidzot sola atklāt. Turklāt, Dienas žurnālisti ir deklarējuši, ka nepieļaus īpašnieku (vai to pārstāvju) spiedienu uz saturu. Var, protams, ņirgāties par to, ka žurnālisti raksta atklātas vēstules īpašniekam utt., bet tas tikai parādīs uz to, kas ņirgājas, patieso dabu. Tādu kā jūs dēļ, kas gatavi sames NRA un Dienas žurnālistus vienā katlā, kas gatavi balsot par "labo saimniekpapu", mēs arī esam tādā krīzē. Jums būs kauns skatīties saviem bērniem acīs, kad viņi pajautās, kāpēc tāds Šlesers jebkad ir ticis pie varas.
Pamela
P
Starp citu, Dienas biznesu arī ir gandrīz neiespējami nopirkt kioskā, jo atvedot tikai pāris eksemplārus. Šitā turpinot Tralmaks nolaidīs pa burbuli to kantori viens un divi. Un tāpēc vien lamāt Fliku Dienas slejās nav jēgas. Ar varu mīļš nekļūsi.
lagerfelds
l
Un kam tad pieder diena, kas ir to ofšoru īpašnieki???
who cares
w
Ceru, ka tam nav nekāda sakara ar to, ka tagad Fliks "Dienai" ir "sliiktais"...
.M.
.
Nevis aploksnēs bet procentos no ietirgotā. Dodot avīzi par velti netiek pārkāpts likums, saņemot algu aploksnē gan.
x
x
jo visādas Lembera sponsorētās Atkarīgās avīželes, kuras tiek drukātas propagandas nolūkos --------- un tagad nomaini shajaa textaa lembi pret ruupiigi sleeptiem ofshoriem (ar aizdomaam par BS vai krieviem) un atkariigo pret dienas. ;)
plakanais
p
Dienas mediji eksistēja pamatā uz reklāmas ieņēmumiem. Kamēr tie bija, tikmēr pārdoto vai izplatīto avīžu skaits bija svarīgs tikai kā auditorijas paplašināšanās līdzeklis. Kad reklāmas ieņēmumi nokrita zem kritiskā līmeņa, uzņēmums bija spiests sākt rēķināt arī ieņēmumus par pārdotajām avīzēm. Bezmaksas izplatīšana pat maksātspējīgai publikas daļai vairs nebija pavelkama un nedeva ienākumus. Šāds biznesa modelis ir riskants. Var salīdzināt ar strādāšanu par minimālo un pārējo aploksnītē. kamēr viss ir labi nav problēmu. Kad sākas sliktāki laiki, ienākumi sarūk. Ja ikmēneša izdevumi ir plānoti ierēķinot kā pastāvīgus arī aploksnes ieņēmumus, tad ir ziepes. Tas notika ar Dienu.
Mameha
M
Nu, es piemēram pirms lidojumiem Dienu pērku kioskos, jo visādas Lembera sponsorētās Atkarīgās avīželes, kuras tiek drukātas propagandas nolūkos, kam mazs sakars ar žurnālistiku, nevēlos lasīt.
zoolander
z
Diena, varētu sevi izdalīt par velti kopā ar 5min, lai jau tam nabaga latviski lasošajam, kas neko nelasītu citādi kā tikai par velti un aiz gara laika, būtu tas prieciņš. Vai ēdināšanas kompānijas arī apgādā AirBaltic ar pārtiku par brīvu? Ko vēl viņiem vajag? Pielāgot luksoforu sistēmu zaļas krāsas takšiem? ;)
AIVARS
A
Man arī vairs netiek piegādāta "Diena". Nu un tad...?! "Dienai" bija iespēja tikt lasītai to pāris stundu laikā, kuru latviešu valodu saprotoši cilvēki piespiedu kārtā pavada lidmašīnā un kuru laikā nereti aiz gara laika palasa to, kas gadās pa rokai. "Dienai" to nevajzdzēja pat par daļēju samaksu... nu un tad? Lasīšu ko citu...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas