Viņš uzskata, ka izlīdzināt tarifus nav slikti un airBaltic neesot vajadzīgas nekādas priekšrocības, taču jautājums ir par to, kā mainās tarifu likme. "Diemžēl jāsaka, ka tarifi tiek paaugstināti," teica B.Fliks. Viņš uzskata, ka krīzes laikā paaugstināt tarifus ir nepareizs signāls. airBaltic prezidents tomēr intervijā atzina: nevar teikt, ka tarifi ir tik augsti, ka apdraudētu biznesu.
B.Fliks norādīja, ka "par visu beigu beigās maksās pasažieris". Izmaiņas gan, pēc viņa vārdiem, varētu būt par dažiem santīmiem.
airBaltic prezidents atturējās prognozēt, vai tarifu izmaiņu dēļ lidostu varētu pamest zemo cenu aviosabiedrība Ryanair, taču norādīja: pieredze rāda, ka viņi slimīgi reaģē uz katru tarifu paaugstināšanu jebkurā lidostā un viņi ir aizgājuši no daudzām lidostām.
Lidsabiedrība arī neprasot nekādu atbalstu nacionālajai aviokompānijai, taču B.Flikam neesot saprotama nostāja, ka lidostai arī krīzes laikā ir jāstrādā ar peļņu. Viņaprāt, tā varētu mierīgi 1-2 gadus strādāt ar maziem zaudējumiem.