Pasākuma mērķis ir veicināt Latvijas produkcijas atpazīstamību un noietu Igaunijas tirgū, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).
Latviju šajās dienās pārstāv 30 dažādu nozaru uzņēmumi – pārtikas, kosmētikas, tekstila un mājas lietu. Ar savu produkciju piedalās arī Latvijas dizaineri.
Lai piesaistītu Igaunijas patērētāju uzmanību, tiek rīkoti kultūras pasākumi, piemēram, katru dienu apmeklētāji var vērot Latvijas un Igaunijas pavāru šovus un baudīt ēdienus, kas pagatavoti no Latvijas pavāru radītām receptēm un Latvijā ražotiem produktiem, kā arī iepazīties ar Latvijas mūzikas grupām.
Projekts Taste Latvia ir tapis Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai sadarbojoties ar Latvijas vēstniecību Igaunijā, Live Riga, Tūrisma attīstības valsts aģentūrui, Latvijas Pavāru klubu un Sakret.