Šāds reklāmas apjoms ir neierasti liels gada pēdējam mēnesim, norāda TNS Latvia dati.Visticamākais skaidrojums ir gada pāri palikušo reklāmas investīcijām paredzēto līdzekļu ieguldījums, kas tika ietaupīti, salīdzinoši, "mierīgākajā" augusta-novembra periodā.2010.gada decembrī, salīdzinot ar novembri, novērojama reklāmu pārvietošana no rīta un dienas laika uz visvairāk skatīto raidlaiku („prime time”) no pulksten 18.00 līdz 24.00, kurā izvietoto reklāmu skaits pieaudzis par 1,3 procentpunktiem. Dienas laikā no pulksten 9.00 līdz 18.00 izvietots tikai par 8% vairāk reklāmu nekā salīdzinoši īsākajā vakara periodā.Decembrī joprojām no līderpozīcijām neatkāpjas mobilo sakaru nozares reklāmdevēji, kas turklāt ir atbildīgi arī par telekomunikāciju nozares lielo reklāmu skaitu. Mobilie sakari ir reklamēti par 60% vairāk nekā 2009.gada decembrī, toties mobilo interneta pakalpojumu reklamēšana nodrošinājusi milzīgu pieaugumu telekomunikāciju nozarei. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vērā ņemams ir fakts, ka visas populārākās nozares ir reklamētas par vismaz 30% vairāk nekā gadu iepriekš.
Gada nogalē reklāmu skaits Latvijas televīzijās pieaug par 33%
Pagājušā gada decembrī Latvijas televīzijās (TV) reklāmu skaits, salīdzinot ar 2009.gadu, palielinājies par 33%, liecina Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia apkopotie dati.TNS Latvia Reklāmu reģistrs decembrī televīzijā ir reģistrējis 105 976 reklāmas un 21 743 sponsorreklāmas gadījumus.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.