Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Kravas auto šoferis: Nenoreaģēju, neizrēķināju attālumu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ar 15 gadu stāžu ikdienas ce
a
tā parasti notiek, bet... šitais bija reti agresīvs - teicu jau sāka taurēt kā mamuts pat pie avārijas signāla, jo uzmirkšķināt ar bremzēm bija pārāk liels risks.
Bezatbildība
B
Mežonīga bezatbildība. Atkal būs kolektīvā atbildība - te nav kuksofors, te nav labs asfalts, te nav rietumnieki ielikuši mūzīgās bremzes. Bet paša prātiņš!? Nē, šoreiz vajadzētu pa īstam, lai pasēž un labi ilgi un ar visu savu mantu lai samaksā bojāgājušā radiem un cietušajiem.
es
e
ja Tu pie dzeltenā iebrauksi krustā, menti Tev uzliks visma Ls50 un vēl kādus 3 punktus. tādi mums tie noteikumi šajā banānijā.
klasos ko saka pa TV
k
vel jau vajadzetu papetit, kapec apstajaas pats pirmais, varbut vinam vel bija jabrauc. Vins pats vakar pa TV intervija teica, ka apstajies uz dzeltenee, bet dzeltenais ir , lai kustibu pabeigtu. Biezi gadaas, ka tu knapi nobremzee jo prieksejais peksni un staruji bremzaa tikko iedegoties dzeltenajam.
ZBH
Z
gribu atgaadinaat, ka laimes laacis no CSDD Lukstins izsita aizliegum iels mashiinaam likt drosiibs karkas. da fa! pa muus celjiem bez dugaam braukt iraid ekstreemi!
ZBH
Z
kaad starpiib, cik josls, ja kaads ieliekas astee?
Nika
N
Vārdi vietā!!! VIA Baltica ir jau uzbūvēts kā ļoti bīstams ceļš.
Senais
S
Kad man kāds piebrauc aizmugurē bīstami tuvu, es viegli paspiežu bremzes pedāli vien stopsignāla ieslēgšanai, lai tas ciešais sekotājs atkristu. Tā parasti notiek.
who cares
w
"Cik saprotams šis krustojums ar to luksaforu un nogriešanās joslām izveidots tik stulbi,ka nav jautājums būs vai nebūs avārija,bet jautājums KAD." === Visa "Via Baltica" ir pasākums, par kuru gribētos arhitektam pirkstus salauzt.
who cares
w
"Fūres vadītājs iekārtojās man aizmugurē tā, ka distance no mana aizmugurējā bampera varēja būt pus metrs." === :) Gan jau bija visi 2 (atšķirības gan nekādas)... Man tā "piekārtojās" naktī Polijā 90, 100, 110, 120 līdz piebesīja un aizlaidos.
reālists
r
Cik saprotams šis krustojums ar to luksaforu un nogriešanās joslām izveidots tik stulbi,ka nav jautājums būs vai nebūs avārija,bet jautājums KAD.Nu tā diena arī pienāca. Te nekāda Amerika nav jātklāj. Lai pie fūru plūsmas samazinātu avāriju skaitu saprātīgās valstīs pēc iespējas cenšās atdalīt smagā un vieglā transporta plūsmas būvējot vairākas joslas. Var skaidri iedomāties cik un kādas avārijas būtu ja uz autobāntipa ceļa uzstādītu luksoforu ar kautkādām nogriešanās joslām Šeit protams nav autobānu,bet ir starppilsētu ceļi kuri pēc būtības izpilda šo pašu lomu,tāpēc ka pa tiem tāpat vālē bieži vien noguruši šoferi ar 50 tonnām pakaļā. Aprīkojot tos cik vien var ir jārēķinās lai 40-70 t. auto vadītājam par vēlu bremzējot krustojumos būtu iespēja novirzīt savu auto no pārējiem,nevis krustojumus kā bumbas ar laika degli. Brugis 18:40 05.Jul. To krustojumu projektējuši plauža iedzimteni,kā daudzus pēdējos gadus.Pašam 4kl. izglītība ,tādus projektētājus savācis un tie turas arī pie Gepharda kunga.Kas notiek pie klidziņas,jau otro gadu taisa tiltu par to mazo upīti.Tur kaut kas neštimmē,tagad darbs apstājies,nevar savienot divas tilta puses laikam.Droši vien izveidota pētīšanas komisija par daudziem lašiem. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Vēl jau tās ceļabūves projektētāju debīliķu komandas Rīga -Daugavpils vecā ceļa vietā iemanās uzbūvēt jauno sašaurinot braucamo daļu.Kā viens no spilgtākiem piem;Jēkabpils olimpiskie apļi
Osis
O
Nu kā tu nesaproti, luksoforu pārregulācija ir laba peļņa CSDD pietuvinātiem uzņēmumiem. Dakāru un Baju taču gribas braukt vecajiem večiem.
Vaimanu Indriķis
V
Līdzjūtība bojāgājušā tuviniekiem. Galvenais iemesls negadījumiem Latvijā neapšaubāmi ir ātruma pārsniegšana. Bet šeit varētu būt pie vainas arī tas, ka labu laiku atpakaļ no krustojumiem kaut kā pazuda zaļā luksofora mirgošana pirms pārslēgšanās uz dzelteno. mauprāt, tas tomēr bija pozitīvs efekts -- ļāva uzķert mirkli, kad tuvojās gaismu maiņas brīdis, un attiecīgi mazliet sagatavoties, pieņemt lēmumu savlaicīgi. Bet tagad ir tā -- visi nesas ar +19 km/h, pēkšņi - opā! dzeltenais .. un pa mēmajiem! Nav ne laika paskatīties, kas aizmugurē notiek, ne izdomāt, kāds būs bremzēšanas ceļš. Ka tik tas nebija tā arī šoreiz -- apzinīgs braucējs nometa pa mēmo, pāris mašīnas knapi sabremzējās, bet smagais aizgulējās un visus nonesa. Lūdzu atgrieziet atpakaļ mirgojošos zaļos pirms dzeltenā! Kuram pārgudrelim ienāca prātā tos novākt? Vai tika rūpīgi izsvērti visi par un pret?
bet
b
bojāgājušais bija pasažieris. tas ir ievainots šoferis.
ZT
Z
Ja smagais nācis no Berģu puses,tad zaļo papild sekciju,kas atļauj griesties pa kreisi uz Ergļiem no attāluma var uztvert kā parasto zaļo gaismu.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas