Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 5. oktobris
Amālija, Amēlija

Laikraksts: Zviedrijā liela interese par "Swedbank" Baltijā atsavināto automašīnu iegādi

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
stikls
s
Gadiem sanāca sastrādāties ar Swedbank, pie tam veiksmīgi. Liels bija pārsteigums, kad pēc jāņiem sazinoties ar trim no Swedbank darbiniekiem, sazvanīju viņus uz mobilo pēc n-tajiem mēģinājumiem un NEVIENS no viņiem VAIRS NESTRADAJA Swedbank. Un tie nav kontu operatori. Ieguldījumu pārvaldes, uzņēmumu apkalpošanas un mārketinga cilvēki. Neviens no viņiem izdzidot, ka zvani šiem kā Swedbank cilvēkiem, nebija laimīgi, drīzāk nicinoši pret savu kādreizējo darba devēju. Nezinu, bet aizdomājos un vēl lemsim, vai nav jāparceļas uz citu banku.
es
e
zviedri braukās ar letiņu autiņiem, kurus būs nopirkuši pa lēto. zviedri visu grib LV paņemt pa sviestmaizi.
jamm
j
šis man patika :))) "Swedbank", kas pašlaik sadarbojas ar zviedru vieglo automašīnu tirgotājiem, cer pārdot visus Baltijas kredītņēmējiem atņemtos automobiļus divu gadu laikā... pēc dieviem gadiem būs junas 2000 mašiīnas un šitās sen nevienam nevjadzēs...šis ir vienkārši lēts triks lai radītu ažiotāžu un mēģināu notirgot savu autoparku!!
ashraf
a
sāku taupīt/krāt 1993 gadā. beidzot varu iegādāties mājokli. un nekādi kredīti nav vajadzīgi :)
Tāuntā
T
Ach, jā, un viens džeks man stāstīja, ka tad, kad viņa autiņam nomiris kaut kāds 700 lašus vērts elektroniskais bloks, viņš kādā bankas parkingā to samainījis pret labu (pašam gan nācies pārštepselēt un pāskrūvēt). Stāvvietas apsargs par "pakalpojumu" paņēmis 10 lašus. Sīkākas detaļas, kā, piem., bankas nosaukumu, gan nezinu- ziņkāre pie laba neved ;)
Tāuntā
T
He he. Pazīstu daudzākus auto dīlerus, kuri ir aplūkojuši šo pārdodamo autoparku. Praktiski visi autiņi esot aplasīti tā vai jaunās daļas nomainītas ar vecām, ka autiņa restaurācija līdz dzīvotspējīgai kondīcijai izmaksā neprātā daudz. (piem. MB motora vadības bloks maksā tā vidēji ap 1500 Ls, a nomainīts ar vecu defektīvu). Vēl daudz būtisku un dārgu detaļu vai nu vienkārši izzagtas un komplektācijā nav, vai arī nomainītas ar vecām. Tā ka- "Zviedri, uz priekšu, te var tiešam necerēti labi iepirk.., sorry, iegrābties!"
ciniķis
c
Process jau ir aizgājis?:)))
gm
g
"Faktiski, swedbankai, ja tā pārstāj dot kredītus neizbēgami ir jāsamazina to pašu kredītspeciālistu, analītiķu, uzraugu un citu darbinieku, kas bija saistīti ar kreditēšanu skaits.." ------------------------- Jau.
gm
g
Es gribētu saprast, kur it tā lielā izdevība pārdot jau importētu auto no Latvijas ziemeļvalstīs. Vai tiešām samaksājot visus viņu nodokļus cenu starpība ir tik ievērojama, ka viņiem ir izdevīgāk nekā pirkt kaut ko no pašmāju tirgotāja? Kā paliek ar PVN, kas samaksāts jau Latvijā, utt?
ciniķis
c
Bet loģiski, ka Swedbank pie zaudējumiem 183 miljoni pirmajā pusgadā nevienam nekādus kredītus nedos, pirmkārt, nav no kā ( mātes nefinansē) otrkārt ir sākusies cīņa par iepriekš izsniegto kredītu atgūšanu. Recesijas cipari rāda pietiekami drūmu ainu ( tiem, kas saprot, bet banka saprot) tāpēc par jaunu kreditēšanu nevar būt ne runas. Darbinieku rupjība, visticamāk, ir saistīta ar nedrošību par rītdienu un neziņu, tas ir stresiņš par to vai būs vai nebūs darbs rītdien. Faktiski, swedbankai, ja tā pārstāj dot kredītus neizbēgami ir jāsamazina to pašu kredītspeciālistu, analītiķu, uzraugu un citu darbinieku, kas bija saistīti ar kreditēšanu skaits, jo kreditēšanas buma laikā šie štati tika palielināti ( uzpūsti) atbilstoši pieprasījumam. Tagad viņiem vienkārši nav ko darīt, jo nav kam dalīt kredītus un vērtēt maksātspēju. Bankai daļu dabinieku nāksies vienkārši atlaist, daļu ( labākos un zinošākos) pārmest uz citām struktūrām, piemēram, juridisko struktūru, kas nodarbojas ar kredītu piedziņām un staigāšanām pa tiesām. Bet skaidrs ir viens - visiem kredītspeciālistiem bankā vietas nebūs. Un tas attiecas ne tikai uz vienu swedbanku - visam uzpūstajam finanšu sektoram nāksies optimizēties un samazināties atbilstoši pieprasījuma pēc finanšu pakalpojumiem kritumam. Un te nu konkurence mums ir pietiekami liela un uz samazināto pieprasījumu visiem vietas nav un nevar būt.
es
e
Nu necik reāli tas neizklausās. Es mēģināju pārdot no Briseles importētu auto Zviedrijā, jo gribēju jaunu, bet man bija jāsamazina cena par 50%, jo visos papīros bija rakstīts, ka Direkt importerade bil. (Importēts auto), jo viņi baidās, ka ir skaistītāji sagriezti nepareizi un citas problēmas ar importētajiem. Arī apdrošināšana man tāpēc bija dāŗgāka. Beigās tavedu uz Latviju un pārdevu, Interesenati kā viņi apies to nepatiku pret importētiem autiņiem tagad?
kāpēc
k
Tā banka slēpj, cik klientu mēnesī atsakās no pakalpojumiem, neatjauno kredītkartes un aiziet uz citām bankām.
valdis
v
bet šitie ari mūs uzmeta ,mēs /ne jau es / panemām kreditu uz ,,skaistiem,, procentiem nopirkām vāgi pabraucām ,saudzējām vairāk kā sievu ,tad dižkibele un banka auto par grašiem nost /salonā latvieša smaka/ un uz zvidru ceļiem šo autiņu prom un pēc 10 gadiem to autiņu jau no zviedriem atpirks tas pats letiņš Morale: ne katrs ir ienaidnieks kas tev ķēza uz galvas un nekatrs kas velk ārā no mēsliem
Cody
C
Šodien noskatījos uz Swedbank darbinieku darba apģērbu-kaut kādas lētas maisa audekla drēbes. Kaut kam labākam naudas nepietiek. Vai arī tā ir kāda vadības metode darbinieku pazemošanā. Tāpēc var saprast darbinieku nicinājumu pret kaut kādiem naudas lūdzējiem. Ja kas, tad Ls 300 kredītlīnija tika piedāvāta ar 2.8% mēnesī = 33.6% gadā, pirms vēl tika atteikta. Tas liecina, ka tā banka tiešām ir pakaļā, un pie tam vēl dziļā.
lembergs
l
krize varbut nedaudz izmacis blatnikus ar sveshu naudu..

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kas agrāk bija neiespējams, šodien ir digitāls

Par tehnoloģiju attīstību, e-paraksta pilngadības sasniegšanu un digitālo iespēju paplašināšanos Guntars Gūte sarunājas ar VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC) valdes priekšsēdētāj...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas