Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Laila Pakalniņa: Ar auto Dienā bez auto

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
wewe
w
sajaa pavasarii beidzot nopirku velosipeedu un loti priecaajos,ka velobrauceeju tik daudz un soferiem gribi negribi jaareekinaas ar mums,tomeer neteiksu,ka juutos drosi uz ielaam!akcija"diena bez auto"ir briljanta veerta,tomeer sabiedriibaa,kur cilveeki tik tikko izkepurojusies no nabadziibas un kur galvenais ir "noziimeeties"ar krutu vaagi,saads pasaakums ir diezgan bezjeedziigs!mietpilsoniska sabiedriiba!
d'Andris
d
Redz, misēklis ar svešvārdu ...... "Tas ir pretēji labas PEDOGOĢIJAS principiem" Ceru, ka mani PEDAGOGI nelamās, jo zemāk pievienoju kļūdas labojumu un latviskojumu. Tas ir pretēji labas AUDZINĀŠANAS principiem :)
d'Andris
d
Rīga nav tika Rīga dzelzsceļa lokā un tuvajā Pārdaugavā. Rīga ir arī Mārupe, Jūrmala, Salaspils, Sigulda, Ogre ... Cik laika prasa nokļūšana, piemēram, no Ogres līdz VEF ar sabiedrisko vai personisko transportu? Kāda ir iespēja atstāt auto, piemēram, Teikā, Biķerniekos un tālāk braukt ar sabiedrisko? Kādēļ man tieši vienā sestdienā iepazīties ar RS transporta shēmu? Vajadzētu tomēr vairāk pievērsties risinājumiem, nevis uzkāst katram un visiem katru reizi, kad kaut kas ir darīts un nav sanācis ideāli. Tas ir pretēji labas PEDOGOĢIJAS principiem. Audzināsim savu valsti un tās darbiniekus ar prātu un ... mīlestību :) Agresija uz ielām bieži nāk no laikrakstu lapām ... PS Nebiju Rīgā ne piektdien, ne sestdien.
es
e
Vai Pakalninja Diena ir jau kopsh dibinashanas?
viss personiski
v
"straujā degvielas cenu kāpuma dēļ". Šis jautājums, dotajā brīdī man liekas, visaktuālākais. Jau vairāk kā mēnesi naftas cena ir zem 100 dolāriem, tomēr skatoties uz Latvijas DUS, rodas sajūta, ka nekāda radikāla naftas cenas krituma nav bijis. Priekš statoil, nafta joprojām maksā ap 145 dolāriem par barelu, jo viņi nolaida cenu aptuveni par pussantīmu nekā pašā dārgākajā posmā un tirgo mierīgu sirdi it kā nekas nebūtu noticis. Bet, tas vēl būtu nieks, salīdzinājumā ar to, kā mūs baida ar siltuma tarifu bubuli. Andrejevas tante tarifus ta apstirpināja, vēl pa augstajām naftas cenām, a tagad ta cenas ir nežēlīgi nokritušas. Man ir viens jautājums - kāpēc mēs maksāsim Rīgas siltumam, LG, Latvenergo paaugtsinātus tarifus, ja viņu izejvielu cena ir nokritusies?! Vai Andrejevas kundzei, nevajadzētu pazemināt tarifus sakarā ar šo apstākli?!!!!! Mana balss, ir sauciens tuksnesī. Bet, kas interesanti, ka NEVIENS masu medijs šo jautājumu nav pacēlis. Tad, kad Dienai vajag lietusaargu revolūciju saorganizēt, jā, tad "mēs esam par tautu", bet, kad vajag reāli aizstāvēt tautas intereses atmaskojot alkatīgās amatpersonas un uzņēmumus, kas mūs taisās NEPAMATOTI žņaugt, tad kaut kā neviena nav. Vai, Laila pakalniņa vai kāds viņas kolēģis varētu pacelt šos tēmu?! Es aizietu protesta akcijā pret LG, RS, REGULATORU UN LATVENERGO.
akciju nīdējs
a
Ja vispār būtu riteņbraucēju celiņi. Mums tie neeksistē kā šķira. Mums tiek radīta darbības ilūzija, vienreiz gadā rīkojot akcijas.
e ezis
e
Tā Pakalniņa vispār ir tāds dīvains radījums bez plašāka skatījuma uz problēmu kā tādu. Tāda sieviete - akcija. Grūtu pateikt, kāpēc pēc draudzenes Sarmītes aiziešanas no laikraksta viņa tur tiek vēl turēta.
astoņkājis
a
Vai pakalniņa vakar devās uz darbu ar divriteni? Kājām? Es vakar braucu ar riteni. Bet ne tikai vakar. Šajā vasarā braucu daudz ar riteni, jo dzīvoju centrā. Visur var nokļūt ļoti ērti. Tikai nav kur riteni pieslēgt. Centrs nav piemērots riteņbraucējiem. Akcijām jābūt brīvprātigām. Un pašvaldībai jāsakārto infrastruktūra. Ja būtu vairāk riteņbraucēju celiņu, tad vairāk riteņbraucēju būtu. Un mazāk piesārņots gaiss centrā.
akciju nīdējs
a
AICINĀJUMS kaut ko darīt BRĪVPRĀTĪGI nozīmē manas tiesības izvēlēties - pateikt šim aicinājumam jā vai nē. Un ne viena, ne otra atbilde nebūs krimināli sodāma vai pat morāli nosodāma. Pretējā gadījumā tā ir piespiedu akcija un tad tā arī pasakiet - demokrātija ir atcelta un tagad mēs sāksim jaukties jūsu dzīvē, līdz pat auto lietošanai. Starp citu, nevienā 20. gadsimta diktatūrā nav pastāvējuši noteikumi, kurās dienās lietot auto un kurās nedrīkst (protams, ja cilvēkam nav auto, tad nav arī problēmas). Vismaz man par šādiem noteikumiem nekas nav zināms. Kāds ir jūsu "akcijas" mērķis? Un kurš ir privatizējis tiesības rīkot brīvprātīgi obligātas "akcijas" un rādīt ar pirkstu uz tiem, kas šajās akcijās izvēlas nepiedalīties? Demokrātija paredz iespēju akciju cienītājiem rīkot akcijas, bet tiesību kaunināt pārējos viņiem nav. Man kā patstāvīgi domājošam cilvēkam patīk domāt pašam savā vietā katru7 dienu, nevis vienreiz gadā piedalīties akcijā.
akciju nīdējs
a
Pirmkārt, mēs dzīvojam demokrātiskā valstī un nevienu nevar ne vajāt, ne pat nosodīt par nepiedalīšanos akcijās. Otrkārt, ne jau akcijas risina problēmu. Bet vienreiz gadā sarīkot akciju sirdsapziņas nomierināšanai ir vieglāk nekā katru dienu domāt, ko dari.
Zigurds Mežavilks
Z
Rīga ir bagātu un zaglīgi iegūtu miljonu īpašnieku izrādīšanās vieta. Un dargs limuzīns ar kuru piebrauc pie lepnas iestādes durvīm, ir plātīga pašapliecināšanās. Kad pēdējo reizi dzīvoju Somijā, kas ir vismaz desmit rezes bagātāka valsts kā Latvija, tur neredzēju tik daudz dārgu limuzīnu. Taču Helsinkos valdīja divriteņa braucēji - švīksteja vien viņu straumes pa īpašiem velocelioņiem visā pilsētā - krustām un šķērsām. Latvija un Rīga īpaši ir ārkārtīgi naidīga pret riteņbraucējiem. Atceros, kā Minhenē riteņbraucējus uz lielajām ielām cienīja tieši tāpat, ka tos, kuri brauc tur ražotos BMW. Un kur palicis slavenais velobrauciens apkārt Latvijai? Ar Lemberga svētību Ventspilī iznīcināja pēdējo Latvijas velotreku. Nabagmāja grib tēlot ķeizarvalsti...
Senais
S
Kamēr vēl tik daudziem auto būs kaut kas bezgala cits, ne tikai braukšanas ierīce nokļūšanai no punkta A līdz punktam B , nav ko cerēt uz atsaucību šādos pasākumos. Un nav jau nekāds brīnums, ka pēc vairāk nekā 50 gadiem, kad automašīna vairumam bija nesasniedzams sapnis, bet ļoti daudz pat par to nesapņoja, relatīvi pēkšņi tas nu ir pieejams katram. Šis prestīža un mīlestības apliecinājums. Ir vērts paraudzīties kā mainās sejas izteiksme un kā sāk darboties ķermeņa valoda iesēžoties TĀĀĀĀĀĀDĀ AUTO. Bet tie ar tām "miskastēm"tos glaunos apsaukā. It kā nebūtu kas svarīgāks. Pat viesībās vēl turpinās šīs vīriešu (nez kāpēc?) tēmas zlēšana, kas gan tagad tiek papildināta ar piec vai cik tur kilogramniecēm Alandos , vai slēpošanu kaut kur Alpos, Karpati jau nedaudz par prastu. Tāpat kā braukt ar "Žiguli" nekam neder, kaut to pašu vien tas" Žigulis" izdara.
es ar diviem bērniem
e
ZIniet, pašvaldība varētu laiku pa laikam painteresēties, kas notiek RS, jo tās darbinieku, resp., šoferu uzvedība un attieksme pret tiem, kas nespēj kā kalnu kazas ātri ielēkt un izlēkt no transporta ir baisa. Un tāpēc man vienalga, cik bukleti tiks sadrukāti un cik saldi būs reklāmas tekstiņi, un cik dārga būs degviela, bet no auto uz sabiedrisko transportu es nepārsēdīšos.
Mg
M
Var jau ironizēt, bet ja pašvaldība ir gatava noasfaltēt ielu tur ko to izmanto tikai automašīnu stāvēšanai, tad tā var arī nedaudz parūpēties par velosipēdistiem. Ja 3 braši pašvaldības policisti, kas braukā pa Lucavsalu un soda autobraucējus par to, ka viņi smilšainajā laukumā nav saskatījuši zaļo zonu, tā vietā neuzkrītoši pieskatītu velosipēdu novietnes un noķertu kādu zagli, veicinātu cilvēkos vēlmi braukt ar velosipēdu un atstāt auto mājās ne tikai vienu dienu gadā.
Suņu Jēkabs
S
Tā arī nesajēdzu, priekš kam tā diena bez auto vajadzīga? Kārtējā ākstīšanās. Ko tā viena diena mainīs?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas