Diemžēl drošības policijas priekšnieks Jānis Reiniks jau paspējis televīzijā paust pārliecību, ka bijušas gan bākugunis, gan skaņas signāli, kas faktiski nozīmē arī pārliecību, ka cilvēki, kas gaišā dienas laikā atradās Rīgas centrā, kā arī avārijā iesaistītā mikroautobusa šoferis nevar paļauties uz savām acīm un ausīm. Arī policija jau izplatījusi informāciju, ka automašīnai, kas veda premjeru, un to pavadošajiem auto bija priekšroka attiecībā pret citiem satiksmes dalībniekiem. Un tomēr jautājums par to, vai Rīgā daudziem cilvēkiem ir dzirdes un redzes problēmas, paliek atklāts. Tāpat gribētos cerēt, ka arī atbilde uz jautājumu, vai premjers negadījuma brīdī bija piesprādzējies ar drošības jostu, nebūs atkarīga no tā, kam Saeimā šobrīd vairākums. Godīgas atbildes uz šiem jautājumiem ir nepieciešamas ne tikai tāpēc, ka ļoti daudzu aculiecinieku klātbūtnē ir noticis ceļu satiksmes negadījums, kurā cietusi augsta valsts amatpersona, bet arī tāpēc, ka situācijā, ja kaut uz vienu no uzdotajiem jautājumiem patiesā atbilde ir "nē", Godmaņa pienākums pēc izveseļošanās būtu personīgi iesaistīties kampaņā pret ceļu satiksmes noteikumu pārkāpējiem. Jo viņš ir tādas valsts premjers, kur katru gadu satiksmes negadījumos iet bojā ap pustūkstotis cilvēku, bet traumēto skaits ir daudzi tūkstoši.
Laila Pakalniņa: Patiesībai priekšroka
Cerot uz premjerministra, kā arī mikroautobusa Sigulda – Rīga pasažieres drīzu izveseļošanos, jācer arī, ka jautājums par to, vai Godmaņa eskorts tiešām brauca ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu (un vai par tādu ir uzskatāma viena ierēkšanās tieši sadursmes brīdī), netiks izlemts politiski.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.