Vēlēšanu izdevumu kopējā summa šajās Eiropas Parlamenta vēlēšanās nedrīkstēja pārsniegt 88 990,97 latus jeb 5,97 santīmus par vēlētāju, bet pašvaldību vēlēšanās – 31,84 santīmus par katru vēlētāju, kas piedalījās iepriekšējās pašvaldību vēlēšanās. Piemēram, Rīgas domes vēlēšanās, ņemot vērā iepriekšējās vēlēšanās nobalsojušo skaitu, summa sasniedza 122 368,12 latu, deviņās republikas pilsētās kopā – 204 877,66 latu, bet visās Latvijas pašvaldībās kopā – 450 558,61 latu, paskaidroja KNAB.
LPP/LC
LPP/LC priekšvēlēšanu reklāmas kampaņas izdevumi pašvaldību un Eiropas Parlamenta vēlēšanās kopumā veidojuši 632 907 latu, Diena.lv informēja partijas preses sekretārs Edgars Vaikulis. Pasākumiem, kuru tēriņu apjomu ierobežo likums, iztērēti 444 322 lati.
Apvienības līdera Aināra Šlesera pasākums Arēnā Rīgā, kas pulcēja vairākus tūkstoūs, bija tikšanās ar vēlētājiem, ko kampaņas tēriņos nav jāieskaita.
Jaunais laiks
Jaunais laiks vēlēšanu reklāmām un pasākumiem tērējis vairāk nekā 440 000 latu, liecina partijas sniegtā informācija KNAB.
Tautas partija
Tautas partija vēlēšanu laikā iztērējusi vairāk nekā 569 000 latu, liecina informācija, ko partija iesniegusi KNAB. 463 000 iztērēti reklāmās televīzijā un radio. TP bija arī daudz vides reklāmas, kam tērēti ap 111 000 latu.
Saskaņas centrs
Saskaņas centrs (SC), kas guva lielus panākumus Rīgā, vēlēšanu reklāmām iztērējis 320 000 latu. Visvairāk partija reklamējusies komerciālajos televīzijā un radio kanālos, partijai nav bijusi neviena reklāma Latvijas sabiedriskajos medijos - ne Latvijas Televīzijā, ne Latvijas Radio. Salīdzinoši lielu summu SC tērējis reklāmām internetā - 21 000 latu.
TB/LNNK iztērēja 406 tūkstošus
TB/LNNK priekšvēlēšanu laikā iztērēja 406,692 tūkstošus latu, liecina partijas iesniegtā informācija KNAB mājaslapā. Atgādinām, ka tēvzemieši zaudējā vēlēšanās Rīgā, kur neieguva nevienu deputātu mandātu un tāpēc Rīgas pašvaldībā šai sasaukumā tēvzemieši nebūs pārstāvēti. EP vēlēšanās partija ieguva vienu deputātu mandātu. Novadu domēs no TB/LNNK sarakstiem ievēlēti 82 deputāti, partijas pārstāvji būs mēra krēslā divos novados - Balvos un Engurē, liecina Dienas aprēķini.
Lielākie tēriņi saistīti ar reklāmām radio un televīzijā - mazliet vairāk par 346 000 latu (tēvzemieši nemaz nav reklamējušies sabiedriskajā radio, liecina partijas atskaite); aģitācijas materiāliem pa pastu, kas izsūtīti par 4 000 latu; reklāmas materiālu izveide izmaksājusi ap 16 000 latu; bet vēlēšanu kampaņas plānošana un organizēšana gandrīz 27 000 latu.
Pilsoniskā savienība
Pilsoniskās savienība (PS) vēlēšanu laikā iztērējusi 220 638 latu. Nepilni 88 000 latu tērēti Rīgas domes vēlēšanām un 81 760 latu Eiropas Parlamenta vēlēšanām, bet pārējā summa tērēta novados, informēja PS preses sekretāre Dace Balode. PS Eiroparlamentā ieguvusi divus mandātus, bet Rīgas domē salīdzinoši nesen dibinātā partija saņēma otro lielāko vēlētāju atbalstu, iegūstot 14 deputātu vietas.
Sabiedrība citai politikai (SCP)
SCP vēlēšanu laikā iztērējusi 57 000 latu, liecina partijas sniegtā informācija KNAB. Lielākā summa ap 31 000 latu partija iztērējusi reklāmām elektroniskajos medijos - radio un televīzijā. SCP vēlēšanās neieguva nevienu mandātu Eiropas Parlamentā, kā arī tai neizdevās iekļūt Rīgas domē.