Matīss pauda viedokli, ka opozīcija pilda savas funkcijas", taču viņš neredz pamatu demisijai, jo uzņēmumā Latvijas Dzelzceļš ir regulāri veikti auditi, Valsts kontroles un citu institūciju pārbaudes, taču nekas neesot konstatēts. Aizdomās par kukuļņemšanu turētā nu jau bijušā Latvijas Dzelzceļa prezidenta Uģa Magoņa nodarījums neesot bijis paredzams, turklāt Satiksmes ministrijas rīcība šajā gadījumā bijusi ātra un izšķirīga.
Savukārt attiecībā uz aviokompānijas airBaltic incidentu Matīss norādīja, ka reibumā pieķerta apkalpe uzņēmumam nedara godu, taču operatīvi veikti pasākumi, lai novērstu iespējamus negadījumus - četras reizes esot palielinātas pārbaudes. Matīss uzsvēra, ka viņš nevarot katram aviokompānijas apkalpes loceklim blakus stāvēt.
Viņš norādīja, ka šis gadījums tiks arī tālāk izmeklēts. airBaltic vadītājam Martinam Gausam uzdots ātri situāciju mainīt, kam sekojusi rīcība. Taču arī Gausam būšot jāatbild, kā šāda situācija bija iespējama.
Kā ziņots, opozīcijā esošās Latvijas Reģionu apvienības (LRA) frakcijas sēdē šodien nolēma rosināt satiksmes ministra Matīsa demisiju. Kā aģentūrai LETA skaidroja LRA frakcijas vadītājs Dainis Liepiņš, šāds lēmums saistīts gan ar aizdomās par kukuļņemšanu turētā nu jau bijušā Latvijas Dzelzceļa prezidenta Uģa Magoņa lietu, gan arī ministram zināmā mērā jāuzņemas atbildība situācijā ar reibumā pieķerto airBaltic apkalpi.
Pēc LRA domām, Matīss pilnībā nekontrolē, kas notiek Satiksmes ministrijā, kā arī zaudējis uzticību kā ministrs pēc situācijas ar Magoni. Liepiņš piebilda, ka LRA frakcija iepriekš bija uzdevusi jautājumus saistībā ar Magoni, bet tad esot ticis apgalvots, ka viss ir kārtībā.
Liepiņš norādīja, ka demisijas rosināšanai nepieciešami vismaz desmit deputātu paraksti, un visi astoņi LRA deputāti atbalstīs šo ieceri. Liepiņš piebilda, ka vairāki politiskie spēki par šo jautājumu varētu lemt partiju valdes sēdēs nākamnedēļ.