Viņa pārliecība par šo apvienību balstīta viedoklī, ka tad «jau būtu tāda maza Tautas fronte un uzvara oktobrī būtu gandrīz nodrošināta».
Vaicāts par to, kuras partijas rudenī noteuikti iekļūs Saeimā, V.Vītols teic, ka tās būs Vienotība, Zemnieku savienība, «Šlesera kunga partija noteikti tiks Saeimā».
V.Vītols norāda, ka tagad jaunu partiju dibināšana «ir gandrīz vai noziegums pret latviešiem. Jauna partija dabūs vienu vai divus procentus balsu, un tās būs latviešiem pazudušas balsis». Viņš atgādina, ka to jau pieredzējām Rīgas domes vēlēšanās – «20 procentu latviešu balsu pazuda, jo bija 12 tādas partijas, kas nepārvarēja piecu procentu robežu».
Kas patlaban ir visnopietnākā problēma Latvijā, pēc V.Vītola domām, ir tas, ka jāaptur tautas izmiršana, jo nedzimst pietiekami daudz bērnu. «Man bijušas tikšanās ar jauniem cilvēkiem, kuri arī par šo jautājumu ir ļoti uztraukušies. Viņi iecerējuši dibināt tādu Nākotnes fondu. Ja tas radīsies, noteikti palīdzēšu.»
Nākotnes fonda iniciatori esot un idejas autori esot Oskars Puriņš un demogrāfs Ilmārs Mežs. Kā stāsta V.Vītols, I.Mežs pamatojot - lai tauta pastāvētu, uz katru sievieti zināmā vecuma grupā ir jābūt 2,2 bērniem. «Bet Latvijā ir no 1,2 līdz 1,4 bērniem. Tas ir zemākais rādītājs Eiropā,» stāsta V.Vītols un norāda, ka «ir reāli jāpalīdz sievietei, kurai ir bērns, un jābūt jūtamai nodokļu atlaidei. Ja sievietei pabalsts par katru bērnu būtu kaut vai minimālās iztikas lielumā, tad daudziem, it sevišķi problēmģimenēm, tas vienkārši būtu ienākumu avots».
Kā risināt Latvijas ekonomisko situāciju? Baņķieris un mecenāts V.Vītols iesaka, ka viens veids būtu pievērsties ceļu būvei. «Ir vairāki piemēri pasaules vēsturē, kā ceļu būve palīdz risināt krīzes. Bet, tā kā valdībai naudas maz, tad vajadzētu to nodot koncesionāriem. Tas, kurš ceļu uzbūvēs, pēc tam iekasēs maksu par ceļa lietošanu. Tādā veidā ir uzbūvēta liela daļa moderno ceļu Vācijā un Horvātijā. Kāpēc mēs tā nevarētu darīt?» prāto V.Vītols.
Viņš arī uzskata, ka Latvijā ir tik «skaidri redzams, kādus lielos autoceļus vajag, – viens zars ietu virzienā uz Pēterburgu, viens uz Maskavu, bet otrā pusē – uz Ventspili un uz Liepāju. Un, protams, maģistrāle no Tallinas uz Viļņu».
Pēc viņa domām, Latvijā tranzīts ir pietiekami liels, lai tādi ceļi atmaksātos. Kā labu paraugu V.Vītols intervijā min Nacionālās bibliotēkas celtniecību, kur konsorcijā apvienojās vairākas lielas firmas. Tāpat jārīkojas ceļu būvētājiem un vairākām Latvijas bankām tos jāfinansē.
Mecenāts Vītols: Vienotībai jāpieņem arī Visu Latvijai!
Es domāju, ka _Vienotībai _vajadzētu pieņemt arī Visu Latvijai!. No vienas puses, izskatītos tā kā par daudz uz labo pusi, bet, no otras puses, vajadzētu uzlūgt _Vienotībā _arī sociāldemokrātus, uzskata sabiedriskais darbinieks un mecenāts Vilis Vītols, kurš šodien sniedzis interviju laikrakstam Latvijas Avīze.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.