“Veicot tirgus pētījumus, kas skaidro lasītāju paradumus nedēļas nogalē, kā arī novērtējot pašreizējās reklāmas tirgus tendences, nolēmām žurnālu Māju turpmāk piedāvāt Neatkarīgās lasītājiem sestdienās. Žurnāla tematika ir papildināta ar labāko no pielikuma Mēs satura, kas kopumā lasītājiem nedēļas nogales padarīs saturā un apjomā piesātinātākas,” portālam sacīja SIA Mediju Nams valdes priekšsēdētājs Armands Puče.
Viņš pastāstīja, ka šobrīd kopā ar starptautisko mediju grupu iMedia tiek izstrādāta uzņēmuma ilgtermiņa attīstības stratēģija, kas sevī ietvers gan dažu produktu pārkārtošanu, gan jaunu izdošanu. Līdz decembrim tiksim ar šo jautājumu skaidrībā, bet lasītāji no tā necietīs - būs tikai ieguvumi, uzskata A.Puče.