Abos video redzami cilvēki bārā lietojam alkoholu un pēc tā it kā cieš avārijā, vēl atrodoties bārā. Reklāmas aģentūras _Taivas _pārstāve, kura nevēlējās minēt savu vārdu, _Dienai _sacīja, ka _Think!_ kampaņas klipu nav redzējusi, bet neuzskata, ka “te ir kādi autortiesību pārkāpumi.” Arī CSDD sabiedrisko attiecību speciāliste Alise Kleinberga uzskata, ka Latvijā veidotais klips nav plaģiāts. “Jā, par šo klipu esam informēti, taču līdzība ir nosacīta, tieša viņa nav,” viņa teic. _Diena _jau rakstīja, ka kampaņa _Beigta balle! _tiek līdzfinansēta no OCTA līdzekļiem un to atbalsta apdrošināšanas sabiedrība _ERGO Latvija _un _Latvija Statoil_. Kopumā klipi izmaksās ap 200 000 latu, no kuriem ap 52 000 latu izmaksāja reklāmu idejas izstrāde un to realizēšana, savukārt video un audio klipu pārraidīšana medijos izmaksās ap 142 000 latu.
Noliedz plaģiātismu kampaņā "Beigta balle"
Dienas portāla lasītāji CSDD pirmsjāņu sociālajā reklāmā saskatīja acīmredzamu līdzību ar citu ceļu satiksmes drošības kampaņu Think! (Domā!), kas izstrādāta Lielbritānijā. Gan kampaņas Beigta balle! pasūtītājs Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), gan tās izstrādātājs Taivas noliedz, ka kampaņa ir plaģiāts.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
REKLĀMAS
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!