Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +8 °C
Apmācies
Trešdiena, 2. oktobris
Skaidris, Ilma

Noliedz plaģiātismu kampaņā "Beigta balle"

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
komisārs
k
Jāteic, ka oriģināls, no kā vietējie cietpauri rekmlāmisti noazaguši materiālu, ir stipri labāks. Bez tam izmantotais sauklis "Beigta balle" latviešu valodā tradicionāli netiek lietots negatīvā kontekstā, bet drīzāk, lai apzīmētu, kādas lietas sekmīgu atrisināšanu (teiciena nozīmē samērā līdzīga, kā "lieta darīta"); -- oriģināla kodolīgais "Think!" ir daudz piemērotāks/precīzāks/adek vātāks. Īsi sakot, par dārgu atlīdzību "autoriem" izdevies zemas kvalitātes plaģiāts.
ups
u
Šaubu nav, PLAĢIĀTS!!!
Jautrais
J
Ja tā ir ideja, tad Godmanis ir maijpuķīte.
es
e
man tikai ir viens jautājums - kā par šo klipu var pamanīties saņemt 52K latos??? un par 200K var uztaisīt pamatīgu launch kampaņu. to pateiks jebkurš mārketinga experts. tā kā te smaržo pēc naudas kruķīšanas...
zebra
z
Ui, tagad jau neviens neatzisies, ka reklaama lidziga... Latvijas kopiju sarakstaa aicinu neaizmirst Parsteidzosho Latviju un runajoshos akmenus...
Liene
L
Interesanti patiešām būtu kādreiz redzēt kādu darbību no Autora, kurš visticamāk pat nav informēts par šo plaģiātu. Es domāju ka pat Anglikas reklāmas aģentūrai nešķistu par maz 52 000Ls ko šiem varētu samaksāt šie sevis dēvējušie "Reklāmas speciālisti"
Nastasja Fiļipovna
N
Esmu vīlusies. Uz kopējā fona reklāma likās pat jēdzīga, bet tagad izrādās, ka plaģiāts. Tur jābūt pilnīgi aklam, lai neredzētu, ka ideja ir nosperta.
fvfdvv
f
Mjā, 1:1. Netalantīgi nozagts. Vainīga jau īstenībā reklāmas aģentūra, ne CSDD.
Izc. revolucionārs
I
1. Plaģiāts - šaubas par to varētu būt vienīgi aklam cilvēkam. 2. "Think" klips ir daudz iedarbīgāks. Mūsējais tiešām drīzāk pēc alus reklāmas izskatās, un tā pārnopietnā balss beigās vispār visu padara smieklīgu.
autoram:
a
Padoms raxta autoram Andrim Kārkluvalkam. Seit ir paris kontakti un jautajumi kas si visa konteksta ir neatbildeti: - Cik sada riciba ir etiska? jautajumu uzdot Ingridai- Reklamas asociacijas vaditaja ([email protected]) - Ko par so plagiatu saka originala klipa tikla agenturas vadiba Latvija. Jautajumu uzdot - Girtam Ozolam ([email protected]) - Vai tiesam reklamas agentura Taivas, kas sevi uzskata par vienu no lielakajiem tirgus speletajiem neseko lidzi industrija notiekosajam un ja vini tagad ir redzejusi so klipu vai tiesam neatzist, ka ir loti daudz aizdomigu sakritibu? Ja ta, vai vini pasi nedoma sazinaties ar originala klipa autoariem un rast miermniligu risinajumu- varbut parskaitit honoraru, ko sanemusi par "idejas izstradi"? jautjaumu uzdot Taivas [email protected] - Ko par to visu saka Latvijas kreativo direktoru klubs ar vinas vaditaju Stendzinieka klungu prieksgala? Vai sada agentrua ir tiesiga atrasties saja apvieniba, jo principa vini degrade kreativo kopienu un ir uzskatami par ideju zagliem bez jebkadas etikas. jautjaumu uzdot [email protected] - Vai vini uzskata, ka ir godigi tagad parskaitit agenturai visu summu par darbu zinot, ka tas ir plagiats? Plus kada bus vinu riciba ja pie viniem versisies originala klipa radija un prasis kompeset auttortiesibu parkapumus? Jo ja karto juridiski so jautajumu, tad atbildigs vispirms ir reklamdevejs, tikai pec tam agentura un klients var so prasibu talak piedzit no agenturas. jautat CSDD. - Vai attieciba uz muziku ir nokartotos autortiesibas? vai autori ir samaksajusi par Clint Mansell darba izmantosanu, vai ari liekas, ka ja mazliet to pamaina, tad par to nav jamaksa? Jautat Taivas.
andžam
a
nu tev kā nozares nesopeciālistam un lielbritānijas ne-iedzīvotājam varbūt arī paskrējusi garām. tas piedodami. bet godājamas aģentūras, ķeroties pie kampaņu veidošanas analizē ne tikai aktuālo situāciju un pasūtītāja komunicējamās ziņas atbilstību realitātei, bet arī citu aģentūru veikumu konkrētajā jomā. Tādējādi taivas sevi uzdod par nožēlojamiem puskoka lēcējiem, skaties vai skaidro šo zapti no kuras puses gribi...
andža
a
nu ... varbūt kaut kados festivālos arī bija redzams.. es sodien - pirmo reizi redzēju
andža
a
nu angļiem krietni vien expresīvāks tas gabals sanācis, bet mūsējiem - "slēptā" alus reklāma... taka plagiats te nav
who cares
w
Plastmasas ražotāju gaudas, ka kāds zog šo ģeniālās idejas.
koks
k
Dieva dēļ, nejau tādēļ, ka viena korumpēta iestāde atmazgā naudu caur zagtu ideju, nenozīmē, ka visi reklāmisti ir slikti!Piekrītu, ka situācija nav tā spožākā, bet ir cilvēki, kas arī taisa kaut ko labu un baudāmu!!!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

REKLĀMAS

CSDD reklāmas klipu var noskatīties šeit!

Lielbritānijā veidoto reklāmas kampaņas Think! klipu var noskatīties YouTube mājas lapā!

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Skolotāja darbs vienmēr ir bijis stāsts par cilvēcību

Par skolotāja ikdienas darbu un viņa nozīmi jaunās paaudzes izglītošanā Guntars Gūte sarunājas ar Salaspils 1. vidusskolas skolotāju, izdevniecības Skolas Vārds matemātikas mācību līdzekļu autori...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas