No veiktā pētījuma izriet, ka lielākā daļa Eiropas iedzīvotāju ir gatavi pieļaut kompromisu, ciktāl tas attiecas uz personīgā auto cenu un specifikācijām, lai mazinātu kaitīgo emisiju apjomu.
Aptuveni divas trešdaļas automašīnu izmantotāju Eiropas Savienībā emisiju samazināšanas dēļ būtu gatavi braukt lēnāk. Pētījumā arī noskaidrots, ka lielākā daļa autovadītāju izvēlas braukt ar auto ērtuma pēc, tomēr aptuveni trīs ceturtdaļas ES iedzīvotāju (71%) norādīja, ka viņi apsvērtu iespēju izmantot sabiedrisko transportu biežāk, ja būtu iespējams iegādāties vienu braukšanas biļeti visiem transporta veidiem.
Pētījuma dati liecina, ka 66% automašīnu lietotāji emisiju mazināšanas nolūkā būtu gatavi izvēlēties mazāku auto, savukārt 62 % varētu arī samierināties ar auto ar mazāku maksimālo autonomiju, respektīvi, attālumu, ko iespējams veikt ar vienu uzpildi vai uzlādi. Vairāk nekā puse aptaujāto (60%) arī apgalvoja, ka ir gatavi maksāt vairāk par savu auto, ja tādējādi ir iespējams palīdzēt mazināt emisijas.
Pētījums veikts, aptaujājot 25 570 personas visās 27 dalībvalstīs.