Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +1 °C
Daļēji apmācies
Pirmdiena, 18. novembris
Doloresa, Aleksandrs, Brīve

Platajā ceļa posmā avāriju un cietušo skaits pieaug

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Par gājējiem
P
Arī gājējiem vajag skaidrot, kā uz šādiem ceļa posmiem jāuzvedas. Naktī braucot pa šo ceļa posmu, reiz gadījās redzēt šaušalīgu skatu. Kāds steidzīgais spieda malā mani un man pa priekšu braucošo busiņu. Steidzīgais vēl nebija mums ticis garām, kad busa gaismās uz tās malējās joslas iznira stopētāju bariņš, kas malējo joslu bija izvēlējušies par stopēšanas vietu (!) Tas, ka viņi visi ir dzīvi un netika saskādēta arī mašīna, kas mūs tajā brīdī apsteidza, ir tikai pateicoties busiņa šoferim, kurš paspēja noreaģēt, sabremzēties un burtiski izspraukties starp apsteidzošo mašīnu un stopētājiem. Kopš tā laika, braucot naktī pa šo ceļu, nekad nelienu labajā pusjoslā, pat, ja kāds trakais nesas pretī un prasa ar uguņiem, lai tinos malā no savas joslas, es tikai ieslēdzu pāris reizes tālos, lai liktu saprast, ka nekas nesanāks. Vispār nesaprotu, ar kādām tiesībām pretī braucošais var prasīt, lai tinos nost no savas joslas. Galvenais, ka tas sākās uz rakstā minētā posma, bet tagad jau regulāri sastopos ar šādu situāciju uz Rīga - Jelgava tajā posmā pie Jelgavas, kur nav sadalošā.
Jānis
J
būtu padomājuši par velobraucējhiem, un to pusjoslu atvēlējuši viņiem, bet nē.,..
ei nu
e
Подумаешь, бином Ньютона! Tiem, kuri nekur un nekad nav redzējuši šadus ceļus, iesaku ekskursiju uz Zviedriju, piemēram. Nez kāpēc tur visiem ir skaidrs, ka šāda shēma darbojas, lai novērstu apdzīšanas situāciju, kur jāiebrauc pretējā braukšanas joslā. Ja redzi spogulī tuvojamies auto, tad pabrauc malā, lai šis tiek garām.
knislis
k
Braucu normāli ar 130, un nav nemaz tik daudz to apdzinēju, saproties. Kas jums liek vilkties, kur ir jābrauc? Pa lauku ceļu var vilkties, ne pa Saulkrastu šoseju.
Mooz
M
Bet sakiet, kādēļ šajā posmā nevar pārtaisīt par maiņjoslu ceļu? Ja jau ceļš nav pietiekami plats lai abos virzienos pastāvīgi būtu pa 2 joslām, tad lai ir vienā virzienā viena, otrā - divas un pēc laika mainās. Esmu pa šādiem ceļiem daudz braucis Francijā, pat ļoti labi. Var paciesties un pabraukt to gabaliņu aiz opjiem un fūrēm un pēc tam mierīgi neriskējot pa otro joslu apsteigt. Šķiet, ka mūsējie vispār izmanto tikai sliktāko no citu pieredzes...
Uģis
U
Starp citu, Valmieras centra aplis ir ļoti normāls, ja satiksmes dalībnieki to izbrauc, sekojot loģikai un satiksmes noteikumiem. Pirms uzbraukšanas uz apļa iela sadalās divās joslās un nevienam nav problēmas atbilstoši pārkārtoties - tie, kas gatavojas nogriezties pirmajā pirmajā pagriezienā pa labi, paliek labajā joslā, savukārt tie, kas gatavojas braukt tālāk pa apli un tikai tad nogriezties, mierīgi pārkārtojas uz kreiso joslu, dodot iespēju iebraukt aplī arī tiem, kas gaida pie nākamā krustojuma. Un ir absolūtas muļķības, ka satiksmes dalībniekiem jābrauc tikai pa labo joslu - šis CSN punkts attiecas uz satiksmi ārpus apdzīvotām vietām. Un vēl, kopš kura laika, uzbraucot uz apļa, jārāda labais pagrieziens? Valmierā to var saprast kā signālu sekojošam labajam pagriezienam. Vēl dažs gudrinieks, braucot pa labo apļa joslu, visu laiku rāda kreiso pagrieziena signālu - tā sakot, "es rādu, ka braucu pa apli"! Domāju, ka problēmas ar šo šoseju ir tieši no tās pašas operas - nevienam nekaitētu šad tad pārlasīt satiksmes noteikumus, jo arī tie reizēm tiek mainīti.
kaka
k
deelj taadiem kraaniem un vagiinaam, kas neskataas spoguljos un domaa, ka vienmeer atrodas uz galvenaa celja, un kautkaadu mulkjiigu principu peec nevar palaist aatraak braucoshos, deelj taadiemtad arii taas avaarijas notiek.
mazais ciniķis
m
kur jūs tos lidotājus satiekat ??? Braucot uz 110 mani ne1 neapdzen...
who cares
w
Marasms jau pēc būtības. 2 joslas katrā virzienā nebūtu % daudz dārgāk, bet būtu DAAAAUDZ drošāk un jēdzīgāk. NP-14 profila izgudrotājam derētu sabojāt pirksteļus, lai tādas muļķības vairs nedara,
Man
M
personīgi patīk braukt pa šo ceļu.šis ceļš domāts tiem braucējiem , kas ciena visus satiksmes dalībniekus.Tas , ka daļa braucēju nemāk braukt pa šo ceļu vai domā ,ka pārkāpjot atļauto ātrumu ir baigie autobraucēji nenozīmē , ka ceļš ir slikts.Vienkārši šis ceļš ir pārāk labs priekš mūsu braukšanas kultūras.
gm
g
Dienas citaats: "muusu gudrais buldozers vienu joslu ieraavis naasii " Taa jau es domaaju. Tur bija jaabuut 4 joslaam, bet vienaa aizgaaja "otkataa". A cilveeki te striidaas par pieklaajiibu, kraasojumu, utt.
puika
p
Man tas ceļš nepatīk. Man nav problēmu pabraukt malā un palaist garām. Arī uz parasta divjoslu ceļa pagriežu tuvāk apmalei, lai garāmtikt gribētājam būtu labāka redzamība. Bet tracina tā "lidotāju" nepacietība. Nu negriezīšu uz tās papildjoslas kamēr nebūšu pārliecināts, ka tur ir brīvs ceļš. Nav mans pienākums pa kaklu pa galvu raut malā. No manis sagaida nevis pieklājību, bet CNS pārkāpumu. Tāpat nekad nezinu, kad ilgstoši pa papildjoslu braucošs cilvēciņš atmodīsies, ka priekšā uz ceļa ir šķērslis. Bat vai tā ir viņa vaina, ja viņš brauc 90-100, bet garām iet plūsma ~ 110? Un ja pamodīsies par vēlu paķērs kādu riteņbraucēju vai ieskries aptsteidzējam sānos. Pārāk daudz nejaušu faktoru tik intensīvai plūsmai.
transformeris
t
Pilnīgs mēsls tas ceļš ! Bet baltās strīpas labas, kad uzbrauc virsū, riepas sāk dziedāt
aro
a
Tas kas kaut ko tik stulbu izdomāja ir vienkārši jāsauc pie atbildības, ja naudas nebija pietiekami, lai uztaisītu divus virzienus katrā pusē, tad bija 100% jātaisa pamīšus vienā pusē, tad otrā divas joslas (tā pat kā Skandināvijā). Šādi bīstami manevri notiek arī uz Jelgavas - Rīgas ceļa posma un gan jau vēl kaut kur citur arī. Mūsu ceļu projektētāji un būvvaldes ir pilnīgi āmurgalvas! Vēl viens piemērs - Valmierā uzbūvējot pilsētas galveno apli uztaisīja to tādu kāds tas varētu būt kādā mazā lauku ciematiņā un tagad tikai štuko ko darīt kā pārbūvēt. Saulkrastos jau nauda nepietika, jo tur viena lielākā daļa materiāli un viss pārējais gāja pa kreisi, tas bija kaut kas!
ululiņš
u
Pusstundu atpakaļ ar sievu braucām no Rīgas Aiz Gaujas tilta priekšā pēc fūres sāk vilkties blondīne. Ar 80 km/h pie pašas viduslīnijas. Fūre pamūk labajā malā un dod viņai ceļu. Bet viņa neiet. Tā aizbraucām līdz "Trest" benzīntankam Tad tai blondīnei nez kas iekoda un viņa līkumā izgāja blakus fūrei. Nobrauca blakus 300 m, garām iet neiedrošinājās. Ar otro piegājienu par brīnumu visiem tomēr tika garām un sāka spolēt ar 110. Kreiso pagriezienu viņa tā arī nevīžoja izslēgt un pēc 3 km uzbrauca augšā pārvadā ar ieslēgtu pagriezienrādītāju. Secinājums kamēr tiesības varēs nopirkt, visi ceļi būs slikti...

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas