Viņš teica, ka līdz 30 km/h ir diapazons, kurā strādās fotoradari, teorētiski no +1 līdz + 30, izejot no bīstamības konkrētā ceļa posmā. Nebūs tā, ka pie atļautā ātruma 50 km/h fotoradars sāks strādāt pie 80 km/h, faktiski strādās no pirmā kilometra, skaidroja policijas pārstāvis un piebilda: mēs pasakām, ka strādājam šajā diapazonā, bet ne lielākā.
Pēc viņa vārdiem, sods pienāksies gan tad, ja pie atļautā braukšanas ātruma 50 km/h šoferis brauks ar ātrumu 82 km/h, gan arī tad, ja brauks ar 79 km/h.
E.Zivtiņš arī teica, ka šis slieksnis nekādā mērā neattiecas uz autovadītāju, bet gan fotoradaru piegādātāju - uzņēmēju, kas grib atpelnīt savus līdzekļus, lai viņš zina, ka Valsts policija nedarīs tā, ka neļaus atpelnīt līdzekļus un visa sistēma sabruks. "Viņi var rēķināties ar šo diapazonu un izrēķināt, cik būs pārkāpēju dienā vai diennaktī," teica E.Zivtiņš.
Viņš arī stāstīja, ka ir ticies ar LU lāzerlaboratorijas pārstāvjiem un runājis par iespēju izmantot lāzeri, lai noteiktu iereibušas personas automašīnā. Viņi
jau šobrīd veicot dažāda veida spektrālās analīzes dažādās vidēs, tādēļ nolemts, ka policija taisīs pieprasījumu laboratorijai. Pēc zinātnieku domām, ir
iespējams izstrādāt sistēmu, lai konkrētā vidē būtu augsta varbūtība, ka automašīnā
ir kāda iereibusi persona. "Tas nenozīmē vadītājs, bet iemesls
apturēt un aprunātiers ir," klāstīja policijas pārstāvis, pēc kura domām, tas būtu liels pavērsiens satiksmes drošības ziņā. Viņš prognozēja, ka gala
rezultātā pie tā nonāksim.