Laika ziņas
Šodien
Sniega pārslas
Rīgā +1 °C
Sniega pārslas
Trešdiena, 20. novembris
Anda, Andīna

Policija uz āķa

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Eda
E
par ko vispār runa? Mūsu pensionāriem ir tik daudz auto un tik daudz naudas, lai atļautos sev vēl papildus polisi? Vai tad BTA vēlas iestāstīt, ka visi pārējie tautas pārstāvji pārkāpj ātrumu tikai vienreiz gadā? vai tiek domāts, ka viņu par to pieķers tikai vienreiz gadā? Neticu: nopirkšu šodien polisi-rītā mani apstādinās par ātrumu pirmo reizi-BTA samaksās, bet vēlāk? -> maksā pati sodus un vēl prēmijas likme turpmākajām polisēm jau būs lielāka. Jēga?
Ilmārs V
I
Tas var patikt un nepatikt... Var daudz diskutēt par to, kas ir šis produkts un kāds no tā reālais labums vai ļaunums klietiem un kompānijai, bet priekš BTA šī ir lieliski izdevusies PR kampaņa. Arī iepriekšējās, piem., Nemaksā Latvijā Eiropas cenu, Veči atvainojiet (Dāmu polise) un Kasko bedres guva profesionāļu neviennozīmīgu, taču no mērķa auditorijas puses, pārsvarā pozitīvu vērtējumu. Patīk tas kādam vai ne. Ātruma polises kampaņa, iespējams, pašai BTA par lielu pārsteigumu, izprovocēja valsts institūciju - IeM un SM (CSDD) iesaistīšanos polemikā ar ļoti kritisku vērtējumu, kaut gan īsta pamata viņu izteikumiem nav. Klientu atmiņā noteikti iespiedīsies šo tautā ne pārāk mīlēto partiju (TP un LPP/LC) pārstāvju vadīto iestāžu klaji negatīvā nostāja. Bet kā zināms, mūsu naidnieku naidnieki ir mūsu draugi. Ar to tad arī apsveiksim BTA reklāmas un citus menedžerus. No šī akmens sviediena mūsu aizaugušajā dīķītī BTA tikai iegūs. Tas var patikt un nepatikt...
STULBUMS
S
Tādus trikus kā zināms sabiedrisko atiecību specīālistiem māca jau pirmajā kursā. Tirgotājs izmet muļķīgu joku un visa valsts visos līmeņos cepās veselu nedēļu. Ja kāds vēl līdz šim nezināja ko nozīmē burtu savienojums BTA, tad tagad to beidzot zin pilnīgi visi. Var tikai apbrīnot to cik lēti uz šiem reklāmistu āķiem ķeras pilnīgi visi un visos līmeņos. Tā man šķiet ar tiem āķiem iraid:)
Jānis
J
Sadomāta problēma. Pārkāpējus nebaida brīdinājums vai niecīgais sods par +20, bet gan soda punkti un adm. arests. Pie kam atlaide vienreiz gadā. BTA taisa šķidru reklāmu, apmēram kā Maksima ar savu infektologu Centi Mūjābeli. Ja gribam kārtību uz ceļiem, jāsāk sodīt sākot no +10 un ar soda punktu. Naudu var iekasēt par pārkāpumiem, kas neapdraud citus - nepiesprādzēšanos, neatļautu stāvēšanu, dienā neieslēgtām gaismām u.t.t. Jo ātrāk pielēnos sportsmenīšus, jo ātrāk tiksim pie normālas satiksmes. Nav ko paļauties uz tehnisko progresu, vadītāja reakcija nevar un nav uzlabojusies, bet saprāts gājis mazumā.
Karbonāts
K
un kā gan ieviest zviedru braukšanas kultūru, ja ne špikojot no viņiem pašiem?
Indulis
I
Kāpēc neviens nemin, ka pretēji civiltiesiskai atbildībai, apdrošināties pret administratīvo un kriminālatbildību nevar principā???? Ja tas nav skaidri uzrakstīts likumā, tas noteikti ir secināms no tā jēgas. Ja arī ar to nepietiek, tad Saeimai, lai to arī ieraksta likumā...
d'Andris
d
Par zviedriem kā autovadītājiem atļaujiet pasmaidīt. Es pats zinu kādu zviedru, kuram patika pa Latviju ar ievērojamām promilēm braukāt un no policijas atkratīties ar valodas nezināšanu :) Nu jau gadus atpakaļ. Bet arī zviedrs bija tas, kurš sabrauca divas Latvijas policistes, aizmuka uz tēvzemi un no turienes viņu mums neizdeva - pārkāpums esot par sīku! Nu, iznāca par zviedriem kā tādiem mazliet ....
d'Andris
d
Policija uzķērās - fakts. Tieši policijas darbs dod iespēju atsevišķiem braucējiem baudīt visatļautību, citus uz to provocē. Policisti tikai atsevišķos pasākumos PR līmenī izrāda sevi kā labo autovadītāju draugus un sabiedrotos. Viņiem tik ļoti patīk būt pamācošiem, represīviem un bijību izraisošiem, ka reti kurš, pat visgodīgākais braucējs, ar prieku atcerētos kādu satikšanos ar ceļu policiju vai policiju vispār. Padomāsim arī no likuma viedokļa. Ja pirms soda punktiem autovadītāju nerakstītais ātruma ierobežojums bija +10km/h, tad tagad tas ir +20, jo tikai tur sākas soda punkti, bet naudas sods reāli nav mainījies. Es vēl joprojām neesmu dzirdējis nevienu policijas amatpersonu, kas teiktu, ka šis pirmais slieksnis +20 ir par lielu gan tehniski (+40% pilsētā), gan morāli. "Netīšas Kļūdas" izmērs +10 ir pilnīgi pietiekams. Otra lieta - šodienas jaunās un arī lietotās automašīnas savā vairākumā ir pilnīgi vienādi vadāmas gan ar 90, gan ar 100 km/h. Tādēļ es iedāvātu vienlaicīgu soda sliekšņa samazināšanu un atļautā ātruma pārskatīšanu - ja ne visā Latvijā, tad uz noteiktas kategorijas ceļiem. Lai taču ir kur cilvēkiem izskrieties mazliet :) ... Par apdrošināšanu. Lailai tomēr nav taisnība par to satiksmes negadījumu apdrošināšanu - tā nav jāievieš, tā jau eksistē kā O(BLIGĀTĀ)CTA. Ja autovadītājs bērnu uz gājēju pārrejas traumē, tad šī OCTA par to maksā. Protams, ja ir vadītāja vaina, tad apdrošinātājs no viņa piedzen un valsts vēl cietumā ietupina. Tādēļ tāda 1x NETĪŠA pārkāpuma apdrošināšana, ņemot vērā visus blakus apstākļus, no mana viedokļa nav nekas nosodāms un pilnīgi atbilst OCTA garam, bet pašam autovadītājam drīzāk pat neizdevīgs serviss (pašiesūdzēšanas faktors) :)
carlito
c
Nu tas ir smieklīgi šo jautājumu vispār komentēt. Tas taču ir vnk PR gājiens no apdrošinātāju puses. Ar +20 brauc visa Eiropa un tas īstenībā ir satiksmes plūsmas ātrums. Un par šādu ātrumu policija soda tikai ļoti retos gadījumos. Tādēļ tā pilnīgi neko nemaina un nekādā veidā neveicina vadītājus pārkāpt ātrumu vairāk kā tas tiek ikdienā darīts. 50/90 ir vnk kopējā vadlīnija, ja visi to sāks strikti ievērot, tad avāriju skaits daudzkārt pieaugus un līdz ar to cietušie un bojāgājušie. Vai CSN mērķis ir to burtiska ievērošana vienmēr un visur vai satiksmes drošības?
Neo
N
Autore laikam pieder pie to cilvēciņu šķiras, kuri pilsētā brauc 50 un ārpus 90...Noželojami. Kamēr ātruma limits nebūs 70/120, pārkāps visi.
Janis
J
Vai tas, ludzu, ir joks? Sodien tacu nav 1. aprilis. Nav tacu iespejams, ka tiesiskuma degradacija Latvija sasniegusi tadu limeni...
zvirbulēns
z
Te tās problēmas ir sadomātas. Ja apdrosināšanas likumi neaizliedz, tad to visu var darīt neatkarīgi no tā, ko par to visu domā policijas vadība, ministrs, utt.. Šāda apdrošināšana neko neizmainīs, nepasliktinās.
dzeris
d
Piekrītu šim viedoklim - tas ir absurds. Un, ja patn Zviedrijā tādas ir, tad te nav Zviedrijas braukšanas kultūras.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Mūžībā devies Andorijs Dārziņš

Andorijs Dārziņš 16.01.1953. – 17.11.2024. Atvadīšanās piektdien, 22. novembrī, plkst. 14.00 Rīgas Kremācijas centra mazajā zālē. Tuvinieki

Bijušo čekistu nav

Jānis Ādamsons par ministru un sabiedriskā izlīguma ideju 1994. gadā.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas