Viņš pastāstīja, ka Šlesers ir zinājis par šāda sadarbības līguma noslēgšanu un atbalstījis to. Arī pašlaik viņš to atbalsta, atzina Dripe."LDz strādā uz austrumiem, un liela daļa LDz kravu ir tieši no austrumiem. Lielu daļu no LDz peļņas veido arī ieņēmumi no austrumiem," sacīja Dripe un piebilda, ka LDz tomēr ir pelnošs uzņēmums.Viņš klāstīja, ka šajā gadījumā ir jādomā par Krievijas investīcijām Latvijā, jo daudzi uzņēmēji, kas skatās "Dinamo" spēles, var vēlāk investēt Latvijas biznesā. "Varētu runāt par Rīgas "Dinamo" un "Latvijas Dzelzceļu" kā vienotu zīmolu austrumu tirgū," teica Dripe.Aģentūra BNS jau vēstīja, ka "LDz Cargo" ir noslēdzis sadarbības līgumu ar hokeja klubu Rīgas "Dinamo", kura summa ir 500 tūkstoši latu (neieskaitot PVN). Saskaņā ar uzņēmumā sniegto informāciju sadarbības projekts jau 2008.gada nogalē, kad satiksmes ministrs bija Šlesers, tika iekļauts LDz 2009.gada budžetā, ko apstiprināja akcionārs. Līgums, kas ir sadarbības tehniskais nodrošinājums, tika noslēgts 2009.gada 1.jūnijā.LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis skaidroja, ka sadarbība ar hokeja klubu "Dinamo" ir konkrēta mārketinga komunikācijas plāna aktivitāte gada garumā par kopējo summu 500 tūkstoši latu. Viņš norādīja, ka sadarbības mērķis ir nostiprināties Krievijas tirgū un piesaistīt jaunus un lielākus kravu apmērus pārvadāšanai pa dzelzceļu caur Latviju, tādējādi palielinot Latvijas ienākumus gan no uzņēmuma saņemtās peļņas daļas, gan samaksāto nodokļu veidā.LDz un Satiksmes ministrijas pārstāvji iepriekš informāciju par valstij piederošā LDz koncerna uzņēmuma noslēgto līgumu nepubliskoja - tā tapa darīta zināma sabiedrībai tikai pēc tam, kad premjers Valdis Dombrovskis bija paziņojis, ka būs rezolūcija, ka summa jāatklāj. Premjers trešdien pieprasīja līdz piektdienai sniegt paskaidrojumus.Dombrovskis arī informēja, ka "LDz Cargo" noslēgtā līguma summa ir jāvērtē un detalizētāku viedokli viņš sniegs pēc sīkākas iepazīšanās ar šo jautājumu un uzņēmuma rādītājiem. "Protams, sports ir jāatbalsta, bet ir jārunā par konkrētām atbalsta summām, cik lielā mērā tā iekļaujas pašreizējā ekonomiskajā situācijā, un par konkrētām atbalsta formām," teica premjers un norādīja, ka šis gadījums būtu jāizvērtē gan no hokeja kluba puses, gan no situācijas valsts uzņēmumos."Latvijas Dzelzceļš" pieder valstij. Tā koncerns nodarbojas ar kravu pārvadājumiem pa dzelzceļu un uztur infrastruktūru. LDz koncernu veido uzņēmumi "LDz infrastruktūra", "LDz Cargo", "LDz ritošā sastāva serviss" un "LDz apsardze".Savukārt pirms gada izveidotā hokeja kluba Rīgas "Dinamo" lielākā īpašniece ir gāzes importētāja "Itera Latvija", tāpat akcionāru vidū ir Latvijas uzņēmēji un bijušie valstsvīri, tostarp ekspremjers Aigars Kalvītis, kurš pagājušajā nedēļā nāca klajā ar paziņojumu, ka vēlas lielo valsts uzņēmumu iesaistīšanos. Par vienu no Rīgas "Dinamo" atbalstītājiem jau kļuvis "Latvijas dzelzceļš", un Kalvītis būtu ļoti pateicīgs, ja šādu soli spertu arī, piemēram, "Latvenergo" un "Lattelecom".Rīgas "Dinamo" amatpersonas iepriekš ir arī informējušas, ka šosezon kluba budžets ir aptuveni 15 miljoni ASV dolāru. 90% no "Dinamo" izmaksām sedz "Itera", bet pārējos 10% - sameklētie sponsori.Rīgas "Dinamo" hokejisti pašlaik gatavojas otrajai sezonai Kontinentālajā hokeja līgā, kur pirmās spēles paredzētas septembrī.
Šlesers: "Latvijas Dzelzceļa" atbalsts Rīgas "Dinamo" ir investīcijas biznesā
Bijušais satiksmes ministrs, Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers uzskata, ka valstij piederošās dzelzceļa kompānijas "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) meitasuzņēmuma "LDz Cargo" sniegtais atbalsts hokeja klubam Rīgas "Dinamo" ir investīcijas biznesā. Šādu Šlesera viedokli aģentūrai BNS pauda viņa preses sekretārs Ģirts Dripe.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.