"Mēs sākām strādāt pirms sešām nedēļām, kad partijas reitings bija 1,7%, tomēr vēlēšanu rezultāti ir ne tikai reklāmas kampaņas nopelns. Veiksmīgākie faktori varētu būt kampaņas atbilstība Šlesera personībai - mēs viņu rādījām tādu, kāds viņš ir - darītājs, tiešs cilvēks," sacīja Stendzenieks, uzsverot, ka Šlesers veiksmīgi uztvēris kampaņas koncepciju, tās ietvaros pārliecinoši darbojoties publiskajā telpā.
Vērtējot politiskās reklāmas tendences nākotnē, Stendzenieks atzina, ka reklāmas likuma ierobežojumu dēļ pirms vēlēšanām vajadzējis strādāt radošāk, jo klasiskais reklāmas formāts, piemēram, raidlaiks televīzijā, bijis mazāks un iedzīvotāju piesaistīšanai bija jāmeklē citi formāti - skārdenes ar Šlesera enerģijas dzērienu, uzlīmes "darbojas ar Šlesera enerģiju" un citas.
Savukārt Šlesera priekšvēlēšanu pasākums arēnā "Rīga" bijis ārkārtīgi riskants - šāda formāta pasākumi ir raksturīgi ASV, bet Latvijā notika pirmo reizi. "Vēl pussolis, un tas pārvērstos par Monti Paitona ("Monty Python") komēdiju," savos toreizējos vērojumos dalījās Stendzenieks, prognozējot gan, ka tāda formāta pasākumi Latvijā turpmāk notiks arvien biežāk.
Vērtējot citu partiju reklāmas kampaņu iznākumu, Stendzenieks pastāstīja, ka, piemēram, Tautas partija un "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK ar savām kampaņām trāpījušas ne savā lauciņā. "Tautas partija savam mēra amata kandidātam Andrim Ārgalim lika spēlēt Šlesera teritorijā un pēc viņa noteikumiem. Tas ir kā ringā ielaist vijolnieku - skaidrs, ka nekas tur nesanāks," kritisks bija Stendzenieks.
Savukārt "tēvzemiešu" reklāmas kampaņas laikā demonstrētā dramatiskā multfilma, kurā pie varas esošie politiķi viens otru savstarpējās cīņās nogalina, kādēļ kā uzvarētāji aiziet krievisko partiju līderi, atgādinājusi karikatūru avīzē. Turklāt līdz ar multfilmu demonstrētie melnbaltie video klipi, kur "Birks ar dūri draud rīdziniekiem", nelikusies veiksmīga un tālejoša kombinācija, uzskata reklāmas speciālists.
Jau vēstīts, ka sestdien notikušajās pašvaldību vēlēšanās galvaspilsētā LPP/LC ir trešajā vietā, gūstot 15,13% vēlētāju atbalstu, liecina Centrālās vēlēšanu komisijas (CVK) dati. Vēlēšanās pārliecinoši uzvarējusi politisko partiju apvienība "Saskaņas centrs" (SC), kas ieguvusi 34,38%, par otrajā vietā esošo "Pilsonisko savienību" nobalsojuši 18,83% vēlētāju. Domē iekļūs arī "Jaunais laiks", par kuru balsis atdevuši 11,05% vēlētāju.
Aģentūra "!MOOZ" veidoja plašo A.Šlesera priekšvēlēšanu kampaņu. Tās radošais direktors
Ē.Stendzenieks iepriekš ziemā gan bija izteicies, ka nav saņēmis
nevienu
uzaicinājumu veidot reklāmu kādai partijai, turklāt viņam neesot īpašas
vēlmes to darīt.