Kā informēja padomes priekšsēdētāja vietniece Dace Buceniece, no kopējā finansējuma padomei slēpto reklāmu monitoringam būs nepieciešami 18 722 lati. Latvijas Radio priekšvēlēšanu un vēlēšanu norises atspoguļošanai nepieciešamais finansējums ir 30 000 latu, bet Latvijas Televīzijai - 63 235 latu. Sabiedriskajiem medijiem finansējums paredzēts diskusiju un raidījumu sižetu veidošanai, tehniskajiem un komandējumu izdevumiem.
Kā stāsta Buceniece, patlaban tiek sagatavota vēstule Satiksmes ministrijai, kas uzņēmusies šo jautājumu virzīt izskatīšanai valdībā, un no ministrijas būs atkarīgs, cik ātrā laikā finansējums tiks vai netiks piešķirts.
"Ja šo finansējumu nesaņemsim, slēpto reklāmu monitoringu varēsim veikt tikai uz pieprasījumu pamata, ko nodrošinās patlaban Mediju monitoringā strādājošie divi darbinieki. Sabiedriskajos medijos tas varētu ietekmēt kvalitatīvu notikumu apskatu," sacīja Buceniece.
Tāpat padome atgādina, ka saskaņā ar likumu Par priekšvēlēšanu aģitāciju pirms Saeimas vēlēšanām un Eiropas Parlamenta vēlēšanām, elektroniskajiem medijiem līdz 29.jūlijam Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei jāiesūta priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaiku izcenojumi. Pretējā gadījumā raidorganizācijām būs aizliegts izvietot priekšvēlēšanu aģitācijas materiālus. Preses izdevumiem šie izcenojumi jānosūta Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam.